Cayenne Turbo S E-Hybrid je zvanično najsnažniji i najskuplji SUV u ponudi Porschea
Porsche je zvanično predstavio Cayenne Turbo S E-Hybrid za 2020., model koji je službeno vrh ponude opremom, snagom i cenom. Kupci ga mogu poručiti u obe karoserijske verzije, standardnoj i kupe, a u svakom slučaju pogonska grupa je identična. Benzinski twin-turbo V8 od 4.0 litre zadužen je za 541 KS, ali u pomoć dolazi i elektro motor sa svojih 134 KS, pa se najsnažniji Cayenne može pohvaliti sa ukupno 670KS. Sasvim dovoljno da do 100 km/h ubrza za 3.6 sekundi i dohvati maksimalnih 300 km/h! Nije loše za jedan SUV.
U paketu standardne opreme je mnogo toga, od karbon keramičkih kočnica, preko aktivnih poprečnih stabilizatora, pa do “ torque-vectoring” zadnje osovine i Sport Chrono dodatka koji na upravljač donosi selektor modova vožnje i prekidač launch controla.
Cayenne Turbo S E-Hybrid je plug in, pa se baterija od 14.1 kWh na 240 V/50 Amp. punjaču do punog kapaciteta puni za dva i po sata. Sa ovom strujom Cayenne se može voziti oko 35 kilometara kao čisti EV, a tu su i modovi vožnje koji su u rasponu od električne, ekonomične, pa do sport i sport plus.
Razumljivo, pored toga što je najsnažniji i najbolje opremljen, Cayenne Turbo S E-Hybrid je i najskuplji, pa mu je početna cena oko 160.000 evra, uz doplatu od 2.500 evra za kupe karoserijsku verziju.
Za one koji žele da ostanu ispod šestocifrene cene, Porsche nudi Cayenne Coupe E-Hybrid za 85.000 evra, i dosta skromnijim pogonskim paketom. Benzinac je V6 od 3.0 litre sa 335 KS, elektro motor identičan sa 134 KS, ali i upola manjim baterijskim paketom od 7.2 kWh. Zbirno, ni ova verzija Cayennea ne razočarava sa svojih 455 KS.
Isporuke ovih modela Porsche planira za prvi kvartal 2020.
Show Comments