Regulative emisija štetnih gasova sve su strože, pa je ekološki prihvatljivije koristiti manje agregate
Nije tajna da se agregati sa 12 cilindara kreću u pravcu izumiranja. Regulative emisija štetnih gasova sve su strože, pa je ekološki prihvatljivije koristiti manje agregate u kombinaciji sa turbo kompresorom ili hibridnom tehnologijom kako bi se dostigao nivo snage dvanaestocilindraša. Uprkos ovome, Pagani tvrdi da će V12 nastaviti da pokreće ručno napravljene hiper automobile kompanije duboko u narednoj deceniji. U intervjuu za Autocar, osnivač Paganija, Horacio Pagani, rekao je da će V12 motori nastaviti da žive, kao i da stižu i električni pogonski sistemi. V12 koji će nastaviti svoje marširanje u narednih nekoliko godina je novi dizajn iz Mercedesa sa dva turbo kompresora. Debitovaće u predstojećem nasledniku modela Huayra, koji stiže 2022. “Imaće tradicionalni SUS motor, novu generaciju Mercedes-AMG V12 twin turbo motora,” rekao je Pagani, odnoseći se na naslednika Huayre. “Mi već imamo veoma blizak odnos sa Mercedesom, a novi V12 motor će biti homologovan do 2026. godine.” Iako Pagani ostaje odan V12 motoru, to ne znači da okreće leđa tehnologiji električnih vozila. Zapravo, Pagani je rekao da će predstojeći model kompanije, za sada poznat kao C10, blagovremeno biti ponuđen kao potpuno električno vozilo. “C10 će imati običan V12, ali, u isto vreme, biće i potpuno električno vozilo,” rekao je on. Zanimljivo je da je Pagani rekao da odluka za prelazak na električni pogon ima veze sa zahtevima kupce isto koliko i sa regulativama emisija. Paganijeva baza kupaca postaje sve mlađa, a ti kupci zahtevaju EV tehnologiju. Pagani je rekao da pedesetogodišnji i stariji kupci, koji su bili kolekcionari evropskih automobila, su sada mlađi i iz regiona Azije i Silicijumske doline.
Show Comments