fbpx

Toyota predstavila GA-B platformu za male automobile

Toyotin razvoj novih platformi u skladu sa Toyota New Global Architecture (TNGA) filozofijom, omogućio je promenu u vožnji, rukovanju i stilizovanju niza novih modela

Prva, GA-C platforma za automobile srednje veličine, predstavlja osnovu za napredak u voznim karakteristikama i privlačnosti najnovije generacije Priusa, C-HR-a i nove Corolle.
Slično tome, TNGA filozofija u velikoj meri je pokazala kapacitet za veće limuzine i SUV vozila, pri čemu GA-K platforma podržava novi Camry i novi RAV4.
Sada se Toyota priprema da primeni filozofiju i tehnologiju TNGA kako bi podigla nivo dizajna i vozne performanse svojih manjih automobila debijem na platformi GA-B.
Zajedno s platformama GA-C i GA-K, nova GA-B platforma dizajnirana je za pružanje sigurnog i prirodnog pogona. To se postiže nizom tehnika.
Pre svega, platformu odlikuju napredne tehnologije spajanja koje doprinose visokim nivoima čvrstoće šasije, istovremeno održavajući fokus na težini i troškovima.
Drugo, MacPherson prednje oslanjanje odlikuje se prigušivačima s niskim trenjem i raznim vrstama opruga. Zadnji sistem oslanjanja, u zavisnosti od karaktera i tipa vozila, može da se kreira kao torziona osovina ili multi-link. Poslednje, ali ne najmanje bitno, platforma GA-B takođe postavlja sedište vozača nisko i nazad prema sredini automobila, što doprinosi smanjenju centra gravitacije vozila. Ovo takođe doprinosi aktivnom položaju vozača, uz upravljač koji se pod optimalnim uglom može postaviti blizu vozača.
Nova GA-B platforma takođe je dizajnirana kako bi maksimizovala unutrašnji prostor svojim pristupom pametnom pakovanju pružajući prostran i udoban enterijer.
TNGA filozofija pozicionira nevidljive komponente kako bi pojednostavila dizajn vozila u ključnim područjima. Kao rezultat toga, dizajneri vozila moći će da svakom novom GA-B modelu daju vizuelno prepoznatljiv i individualan izgled, niskog položaja i privlačnih proporcija.
Osim toga, gornje tačke karoserije i vozačev bok postavljeni su nisko kako bi dizajneri dobili dodatnu slobodu u stvaranju vozila male visine i širokog položaja.
Ovakvoj vizuelnoj privlačnosti pomaže pozicioniranje točkova u uglovima platforme, s vrlo kratkim prepustima preko točkova.  A kombinacija duge arhitekture međuosovinskog rastojanja i pametan pristup pakovanju osigurava da unutrašnji prostor nije ugrožen uprkos mogućim kompaktnim spoljnim dimenzijama.
Nova GA-B platforma nudi veliku modularnost, s raznim dužinama međuosovinskog rastojanja, visinama vozila i širinama gaza, što dizajnerima i inženjerima omogućava stvaranje atraktivnih vozila različitih veličina i vrsta karoserije.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Ko su i koliko najbolje plaćeni vozači Formule 1

Da vozači Formule 1 odlično zarađuju nije tajna, ali ko su najplaćeniji i koliko ...

Hamiltonu pol, Suzuka komplikovana za Ferrari

Staza Suzuka često zna da zakomplikuje stvari, ali, na muci se poznaju junaci, a ...

Toyote Supre još nema, ali ima papira za poklone

Toyota Supra bi trebala, konačno, biti predstavljen u januaru u Detroitu, a do tada ...

Potpuno nova Toyota Land Cruiser u Beogradu

Potpuno nova Toyota Land Cruiser pretpremijerno predstavljena na sajmu automobila u Beogradu Potpuno nova ...

5 Euro NCAP zvezdica za Renault Captur

Novi Renault Captur je osvojio maksimalnih pet zvezdica za sigurnost na testiranjima Euro NCAP-a, ...

Toyota C-HR stiže u GR Sport paketu opreme

Predstavljanjem nove varijante GR SPORT, s novim bojama, i ponudom opreme u C-HIC paketu, ...