CEO Daimlera Ola Källenius potvrdio je plan za proizvodnju potpuno električne G Klase, ali ne tako brzo
Na kongresu u okviru Automobilske nedelje u Berlinu, CEO Daimlera Ola Källenius, potvrdio je plan razvoja i proizvodnje potpuno električne G Klase. Za sada pristalice SUS motora mogu da odahnu, obzirom da mercedesova terenska ikona neće tako brzo preći na struju, a ono koji podržavaju električna vozila, moraće malo da sačekaju. Koliko, ne zna se. Källenius nije ni okvirno naveo kada bi mogla biti gotova elektrifikacija G Klase, koja bi se verziji sa baterijama mogla zvati EQG. Šta više, gotovo sigurno električni terenac neće biti jedan od 10 najavljenih električnih modela koji iz Mercedesa stižu do kraja 2022. godine. Razlog je poprilično jednostavan, ali ne i jednostavno rešiv – baterije dovoljnog kapaciteta koje će inače velikoj i teškoj G Klasi obezbediti pristojnu autonomiju, uključujući i korišćenje u offroad uslovima.
Ono što je poprilično sigurno, prva G Klasa sa baterijom stići će od strane AMG-a, koji radi na nasledniku V12 motora koji se uskoro gasi. AMG će, da bi nadomestio snagu V12 posegnuti za plug-in hibridnom verzijom koja će kombinovati V8 benzinac, elektromotor i bateriju dovoljno veliku da G Klasi pruži autonomiju u čistom EV modu.
Sve skupa, ovo su dobre vesti za G Klasu. Ola Källenius je izjavio da je bilo razmišljanja o potpunom prekidu proizvodnje G Klase, ali nove vesti potvrđuju da je život ove terenske ikone produžen do daljnjeg.
Show Comments