Volkswagen grupa planira da uvede veću diferencijaciju među svojim markama VW, Seat i Škoda
Šef strategije proizvoda Volkswagen Grupe Michael Jost, kaže da će u bliskoj budućnosti unutar grupe doći do izraženije diferencijacije između marki VW, Seat i Škoda. Za Seat je namenjen uspon za jednu stepenicu više budućim modelima koji će izazivati više emocija kod kupaca, što je pravac u kojem je već krenula marka Cupra.
Time bi Seat unutar grupe postao ono što je u FCA marka Alfa Romeo, a to znači da će biti i rival upravo ovoj marki. Zanimljivo je da VW grupa time ostvaruje davnašnju ideju nedavno preminulog Ferdinanda Piecha.
Škoda će se još više prilagoditi ponudom, opremom i cenama istočno evropskom tržištu, na kojem su Dacia, Hyundai i Kia uspeli da potisnu VW u tržišnom udelu. Popularna češka marka će pre svega u fokusu imati kupce koji pre sve od automobila očekuju funkcionalnost. U skladu sa tim, Škoda će iz svoje ponude čak izostaviti i neke od najluksuznijih paketa ili barem delova opreme.
Prema Jostovoj izjavi i buduća modelna ponuda marke VW će doživeti promene kako se ponuda pod ovom markom na tržištu ne bi sukobljavala sa modelima Seata i Škode.
Show Comments