Stiže Toyota GR Supra sa 2.0 motorom

Godinu dana nakon svetskog debija GR Supre, Toyota najavljuje novu verziju sa manjim 2.0 turbo motorom i 258 KS

Uz već etabliranu 3.0-litarsku turbo jedinicu sa rednim šestocilindarskim turbo motorom, novi manji motor u ponudi će obezbediti beneficije na polju dinamike i dovesti GR Supru u širi krug klijenata.
GR Supra, prvi globalni model koji je razvio TOYOTA GAZOO Racing, rasni je sportski automobil, s konfiguracijom motor napred pogon pozadi, kompaktnim dizajnom s dva sedišta i dimenzijama koje postižu „zlatni odnos“ za optimalno upravljanje. Novi 2.0-litarski turbo motor proširuje krug zainteresovanih, a samim tim što je lakši i kompaktniji od 3.0-litarske jedinice, poboljšava dinamičke karakteristike automobila i balans šasije za još bolje upravljanje.
Novi 2.0-litarski motor je jedinica s četiri cilindra u liniji, opremljena twin-scroll turbo punjačem, a uparen je sa ZF automatskom transmisijom sa osam brzina. Zbog toga isporučuje izvrsne performanse sportskog automobila i obezbeđuje uživanje i sjajno iskustvo za vozača: maksimalna snaga je 190 kW (258 KS), a maksimalan obrtni moment je moćnih 400 Nm, čime se omogućava ubrzanje iz stanja mirovanja do 100 km/h za samo 5,2 sekunde i maksimalna (elektronski ograničena) brzina od 250 km/h.
Manje dimenzije i umanjena masa novog motora donose posebne beneficije na polju dinamike GR Supri. Kada se radi o osnovnom modelu, 100 kg je lakši od svog 3.0-litarskog prethodnika. I, pošto je motor kompaktniji, pozicioniran je bliže sredini vozila, što omogućava idealan odnos mase prednjeg i zadnjeg dela od 50:50. To doprinosi boljoj reakciji i agilnosti vozila, kao i samouverenom upravljanju.
“Da bismo omogućili agilno upravljanje i stabilno skretanje, radili smo veoma naporno da umanjimo težinu novog vozila, ciljajući istovremeno 50:50 odnos mase” – rekao je Tetsuya Tada, glavni inženjer GR Supra: „Ovo nam je donosilo ogromne izazove, ali nismo hteli kompromise kada se radi o našim ciljevima”.
Prilikom lansiranja na tržište, nova 2.0-litarska GR Supra biće u ponudi u ekskluzivnom ograničenom izdanju Fuji Speedway. Ta GR Supra ističe se jedinstvenom metalik belom bojom karoserije, uz 19-inčne mat crne alu naplatke, kao kontrast i spoljne crvene retrovizore. Kabina je ukrašena detaljima od karbonskih vlakana na kontrolnoj tabli, kao i jarko crvenim i crnim alkantara presvlakama. Izbor boja podseća na originalne boje koje simbolizuju TOYOTA GAZOO Racing.
Kada se radi o sadržaju opreme, GR Supra Fuji Speedway takođe dolazi sa svim elementima Connect i Sport paketa. Fuji Speedway izdanje je kreirano za lansiranje 2,0-litarske verzije, uz strogo ograničenu produkciju od samo 200 primeraka u Evropi.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Renault Captur – Još uvek dobar paket

Renault je na vreme “namirisao” kuda će krenuti potražnja tržišta i lansirao Captur, koji ...

Četvrto izdanje Jeep kampa održava se u Nemačkoj

Četvrto izdanje Jeep® kampa – godišnjeg sastanka na kojem se okupljaju članovi Grupe vlasnika ...

Renault Megane R.S. Trophy R oborio rekord na Nirburgringu

Renault Megane R.S. Trophy R oborio je rekord staze Nirburgring za automobile sa pogonom ...

Jon Olssonov Rolls-Royce Wraith je na prodaju

„Igračke“ profesionalnog skijaša Jona Olssona dođu brzo i često odu jednakom brzinom, a među ...

Renault smenio CEO-a, proglasio privremenu zamenu

Renault je smenio dosadašnjeg CEO-a, Thierry Bolloréa, i umesto njega privremeno postavio šeficu finansija ...

Blindirani Volvo XC90 teži skoro 5 tona

Svima kojima je potreban, Volvo nudi blindirani XC90 koji je težak skoro pet tona ...