fbpx

Peugeot 2008 počeo da se prodaje u Srbiji

Nakon 208, Peugeot u Srbiji nudi i svoj najmanji kompaktni SUV 2008, koji je u odnosu na prethodnika značajno porastao

Peugeot odlično prošao sa prvom generacijom svog najmanjeg SUV-a 2008, pa je za novu generaciju koju je upravo zvanično pokazao iskoristio sličnu formulu i imidž. Kažemo sličnu, obzirom da je novi 2008, koji je u prodaju upravo stigao, povećan za čitavih 14 centimetara, uz novu EMP1 CMP platformu i povećan i međuosovinski razmak.
Kako smo se uverili na prvoj probnoj vožnji do Lepenskog vira, podaci o povećanom prostoru u kabini nisu prazna priča nego realnost.

Iako se i dalje radi o kompaktnom SUV-u od 4.3 metra, ponuda prostora u kabini je osetno povećana, a pogotovo za putnike na zadnjoj klupi. Pored toga što se na se pozadi bez problema smeštaju odrasle osobe, na raspolaganju je još uvek upotrebljiv prtljažnik od 434 litre.

Peugeot je pripremio četiri nivoa opreme. Active, Allure su do sada bili najtraženiji paketi opreme, dok su GT Line i GT visoki i bogati paketi opreme.

Uz paket Active kupcima je ponuđena analogna instrument tabla i višenamenski ekran od 7“. Već uz naredni Allure paket opreme standardni su 3D digitalna instrument tabala, električna parkirna kočnica i infotejment od 7“.

Foto: Peugeot

Za GT Line i GT rezervisanu i ekrani infotejmenta od 10“, kao i impulsna elektronska ručica automatskog menjača, bogato i prilagodljivo ambijentalno osvetljenje i još dosta detalja.
Od motora, u Peugeot 2008 stižu i benzinci i dizeli. U benzinskoj ponudi, trocilindarski 1.2 PureTech može imati 100, 130, ali i 155 KS, dok će 1.5 litarski četvorocilndarski BlueHDi imati verzije sa 100 ili 130 KS. Peugeot će kupcima ponuditi i e-2008, koji izgleda identično kao modeli sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem, ali umesto rezervoara goriva ima bateriju i elektromotor od 136 KS (101 kW), sa 260 Nm obrtnog momenta. Uz relativno malu bateriju od 50 kWh, e-2008 ima autonomiju od oko 300 kilometara, a vreme punjenja zavisi od izvora – na 100 kW punjaču, baterija će se do 80% napuniti za 30 minuta. Od bezbednosnih asistencija, fabrika će u zavisnosti od nivoa opreme ponuditi mnogo toga, uključujući adaptivni tepomat, asistenciju za održavanje kolovozne trake, BLIS, automatsko kočenje, kao i automatska duga svetla.
Obzirom da 2008 uskoro očekujemo na višednevnom testu, za ovu prliku dodajemo da su prvi utisci veoma dobri. Osim odlične ponude prostora i pozicije sedenja, kombinacija GT paketa opreme, motora od 155 KS u DCT menjača može da bude udoban dugoprugaš, ali i SUV za dinamičnu vožnju.

 

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Ogieru WRC pobeda u Toyoti uz sudar u saobraćaju

Sebastienu Ogieru je pripala pobeda na prvom ikada WRC reliju u Hrvatskoj, uz sudar ...

Toyota zvanično pokazala svoj GR010 Hybrid za Leman

Toyota je zvanično pokazala svoj GR010 Hybrid, hiper automobil koji se sprema za Leman ...

Ford Mustang opozvan jer bi pedala kočnice mogla otpasti

Ford opoziva sve Mustange 2020. godišta opremljene sa automatskim menjačem zbog defektnog sklopa pedale ...

Alpine A110 krenuo u proizvodnju

Renault grupa je inaugurisala novu proizvodnu liniju za Alpine A110, u fabrici u Dieppeu. ...

Rimac C_Two mora kroz kreš testove

Rimac Concept One je bio pošteđen tužne sudbine, ali njegov naslednik mora težim putem ...

Recikliraj i uštedi do kraja 2024. godine

Recikliraj i uštedi – do kraja godine građani imaju priliku da zamene stari auto ...