Kompanija Delta Automoto, generalni zastupnik za brend Honda, prilagodila je radno vreme salona i servisa za sve potrebe svojih klijenata
U skladu sa društvenom odgovornošću, kao i propisanim merama zaštite tokom vanrednog stanja, kompanija Delta Automoto, generalni zastupnik za brend Honda, prilagodila je radno vreme salona i servisa kako bi i dalje bila na raspolaganju za sve potrebe svojih klijenata.
Takođe, obezbeđene su sve mere predostrožnosti koje se odnose na važnost zdravlja i sigurnosti klijenata, zaposlenih i partnera.
• Svi zaposleni poštuju „društvenu distancu“ držeći se na udaljenosti od 2 metra od klijenata i svojih kolega.
• Redovno se čiste prostorije sanitarnim i dezinfekcionim proizvodima.
• Značajno je uvećan broj mesta za dezinfekciju ruku u prodajnim salonima.
• U Servisnom odeljenju, članovi tima nose rukavice.
• Volan i sedište pokrivaju se plastičnom folijom odmah nakon predaje vozila na servis.
• Tehnike čišćenja primenjuju se na test vozilima nakon svake test vožnje.
• Zaposleni posebno obraćaju pažnju na osetljiva mesta unutar vozila, kao što su: sedišta, volan, ručice na vratima i druge tvrde površine.
• Sva vozila su nakon odrađenog servisa dezinfikovana.
Kompanija Delta Automoto najpre želi da ostanete zdravi i na sigurnom, a ukoliko vam zatrebaju usluge prodajnog ili servisnog tima samo su na jedan poziv, e-mail ili klik od vas:
Sektor prodaje
Broj telefona: 011 2010 914, 2010 903
E-mail: prodaja@deltaautomoto.rs
Servis
Broj telefona: 011 2010 928
E-mail: servis.prijem@deltaautomoto.rs
Show Comments