Peugeot 308 je već sedam godina u salonima, a umesto novog modela, dobio je još jedno osvežavanje i to digitalno
Peugeot 308 već je skoro sedam godina u skoro neizmenjenom obliku u autosalonima. Iako bi po nepisanim pravilima već bilo vreme za naslednika, Peugeot se odlučio da još neko vreme ova model bude nosilac ponude u C segmentu. Obzirom da je pre tri godine prošao kroz lagano i teško uočljivo osvežavanje, 308 za 2021. kako se zvanično naziva, dobio je još jeno “utezanje”, kako bi parirao konkurenciji kao što su novi Seat Leon i VW Golf 8.
Na karoseriji nema novina, osim Vertigo Blue boje i Black Pack paketa koji se će se nuditi uz visoke pakete opreme. Sa dva nova dizajna livenih naplataka završavaju je novine vezane za karoseriju.
U pogonskoj ponudi nema novina. Osnovni je trocilindraski 1.2 turbo benzinac sa 110 ili 130KS, sa šestostepenim manulenim menjačem uz slabiju, a opcionim osmostepeni automatikom uz snažniju verziju. I 1.5 litarski dizel se može dobiti u dve opcije snage, sa 100 ili 130KS u istoj kombinaciji menjača. Za one koji su raspoloženi da dublje zavuku ruku u novčanik Peugeot još uvek nudi 308 GTi, sa 1.6 turbo motorom od 263 KS sa 340 Nm maksimalnog obrtnog momenta, uz koji snažni hatchback do 100 km/h sprinta za 6.0 sekundi i ima elektronski ograničenu brzinu na 250 km/h.