Peugeot 308 je već sedam godina u salonima, a umesto novog modela, dobio je još jedno osvežavanje i to digitalno
Peugeot 308 već je skoro sedam godina u skoro neizmenjenom obliku u autosalonima. Iako bi po nepisanim pravilima već bilo vreme za naslednika, Peugeot se odlučio da još neko vreme ova model bude nosilac ponude u C segmentu. Obzirom da je pre tri godine prošao kroz lagano i teško uočljivo osvežavanje, 308 za 2021. kako se zvanično naziva, dobio je još jeno “utezanje”, kako bi parirao konkurenciji kao što su novi Seat Leon i VW Golf 8.
Na karoseriji nema novina, osim Vertigo Blue boje i Black Pack paketa koji se će se nuditi uz visoke pakete opreme. Sa dva nova dizajna livenih naplataka završavaju je novine vezane za karoseriju.
Ipak, da kupci 308 za 2021. zaista dobiju nešto novo, zaslužan je enterijer. Analogni instrumenti su zamenjeni digitalnim. I-Cockpit koristi ekran dijagonale od 10” za prikaz instrumenata, identičan sistemu koji je debitovao u modelima 208 i 2008, a uz njega ide i višenamenski ekran osetljiv na dodir postavljen u tablet stilu.
U pogonskoj ponudi nema novina. Osnovni je trocilindraski 1.2 turbo benzinac sa 110 ili 130KS, sa šestostepenim manulenim menjačem uz slabiju, a opcionim osmostepeni automatikom uz snažniju verziju. I 1.5 litarski dizel se može dobiti u dve opcije snage, sa 100 ili 130KS u istoj kombinaciji menjača. Za one koji su raspoloženi da dublje zavuku ruku u novčanik Peugeot još uvek nudi 308 GTi, sa 1.6 turbo motorom od 263 KS sa 340 Nm maksimalnog obrtnog momenta, uz koji snažni hatchback do 100 km/h sprinta za 6.0 sekundi i ima elektronski ograničenu brzinu na 250 km/h.
Show Comments