Iako ga je najavio pre više od dve godine, Audi se tek sada razmahao (zvaničnim) tizerima za e-tron GT
Predpremjerno, Audi je e-tron GT, direktnog konkurenta Tesli Modelu S, predstavio još u martu 2018. a posle poduže tišine, zatrpao nas tizerima. Doduše, tizelima na kojima se ne vidi vozilo u jednom komadu, nego detalj po detalj.
Da, Audi još uvek ne pokazuje ceo svoj Grand Turismo električni model, nego u delovima, i zakamufliran, mada navodno vrlo blizak serijskom modelu. Doduše, po svemu sudeći, Audi e-tron GT će bti veoma sličan konceptu koji je debitovao na LA Autoshow-u već pomenute 2018. godine, ali uz klasične ručke na vratima i nešto veća spoljna ogledala od prikazanih na konceptu.
Međutim, iako će imati utičnice za punjenje sa obe strane, postavljene u prednje blatobrane, prednji deo vozila deluje malo manje agresivno od koncepta, dok za zadnji deo možemo očekivati da će biti isti kao što je već viđen.
E-tron GT će stići na proizvodnje linije već do kraja ove godine, i to u Böllinger Höfe pogonu u Neckarsulm, istom mestu gde se proizvodi R8. Iako je praktično pred početkom proizvodnje, Audi je i dalje tajnovt po pitanju tehničkih detalja.
Ono malo što je saopšteno govori nam da će imati opcioni krov od karbonskih kompozita, a i ne preterano atraktivnu informaciju da će postojati opcioni zadnji zvučnik koji će zajedno sa standardnim prednjim biti deo AVAS sistema obaveznog na električnim vozilima, a u funkciji upozoravanja na nailazak inače veoma tihog automobila.
Službeno je potvrđeno i da će uporedo sa standardnim biti lansiran, a i u prodaju stići RS e-tron GT. Zvanična premijera biće do kraja godine, a kao moguća cena pominje se brojka koja je vrlo blizu šestocifrene – oko 90.000 evra, odnosno, u svakom slučaju nešto ispod Porsche Taycana.
Show Comments