Nakon skoro dve godine, Fernando Alonso se vratio u bolid Formule 1, na stoj stazi na kojoj je pre 20 godina i seo u Formulu 1
Dvostruki šampon sveta Formule 1 uveliko se priprema za povratak na stazu najbržeg cirkusa. Nakon dosta nedoumica Renault F1 tim je ipak odlučio da iskoristi pravo da u okviru filmskog dana Alonso i pre kraja aktuelne sezone sedne u bolid ovogodišnji Renault R.S.20, i napravi dozvoljenih 100 kilometara.
U tu svrhu iskorišćena je staza Circuit de Catalunya-Barcelona, u Alonsovoj rodnoj Španiji, na kojoj je pre 20 godina po prvi put i seo u bolid formule 1, tada Benetton, koji će postati Renault F1 tim. Na ovoj stazi španski šampon je dva puta i pobedio i zabeležio još pet plasmana na podijum.
Nakon vožnje Alonso je rekao da je fantastičan osećaj biti za upravljačem Formule 1 i ponovo osetiti snagu i brzinu bolida, ubrzanja u krivinama i silu kočenja. Kaže i da je za njega staza pored Barselone u svakom slučaju posebna i budi emocije na prvu ikada vožnju Formule 1. Za svoj današnji program kaže da jeste iskorišćen za video snimanje i fotografisanje, ali za podešavanje pozicije sedenja upravljača u nožnih komandi, koje je preko zime do prvih test vožnji ponekad teško uraditi.
Za R.S.20 kaže da su prvi utisci veoma dobri i da je prijatno iznenađen bolidom, ali dodaje i da je nakon dve posete Enstonu i centrali tima oduševljen jednostavnošću sa kojom tim funkcioniše.
Za trku u Nemačkoj, na kojoj je Daniel Ricciardo konačno osvojio podijum za Renault F1 tim, kaže da je gledao, iz sve snage navijao, pa čak i da je timu i Danielu napisao poruku sa čstitkom, ali je, zbog baksuza, ipak sačekao da Ricciardo pređe preko linije cilja.
Šef tima Renault F 1, a budućeg Alpine Formula 1 Tima Ciril Abiteboul kaže za Alonsa da je “gladna ajkula”, a Španac kaže da je želja za pobedom uvek ista, da zna za šta je tim sposoban u 2021. i da će se progres iz ove godine koji je konačno krunisan i podijumom, preneti pogotovo na 2022.
Show Comments