Maveric Vinales pobednik ovogodišnje MotoGP trke u Kataru zajedno sa svojim fabričkim Yamaha ne zna šta da radi
Maveric Vinales, fabrički vozač Yamaha MotoGP trkačkog tima bukvalno ne zna “gde udara”. Sezonu je počeo pobedom u Qataru, ali je u međuvremenu postao potpuno neprepoznatljiv i neuverljiv na stazi, osim ako se izuzme razočarenje njegovom formom, koja tone sve dublje. Nije pomogla ni činjenica da je (ponovo) promeni šefa tima, iako tvrdi da se i sa prethodnim dobro slagao. Na poslednjoj MotGP trci u Nemačkoj, Vinales je sa začelja svima uredno čuvao leđa i nikome nije zapretio preticanjem.
Sam Vinales, od kojega se mnogo u Yamahi očekivalo, i sam priznaje da ne zna šta se događa, ali da je brzina negde volšebno nestala. Čak i dodaje da to i jeste najveći problem, što ne zna u čemu je problem – u njemu, motociklu, ili kombinaciji.
Za trku u Asenu koja se vozi ovog vkenda, Vinales priznaje da traži rešenje najnepopularnijim putem, koji nije ni malo trkački put – kopiranjem. Španac je izjavio da će id prvog slobodnog treninga kopirati timskog kolegu i vodećeg u MotoGP šampionatu sveta Fabia Quartarara. Vinalesova Yamaha M1 imaće identične postavke ogibljenja i elektronike, pa će i vozač i tim videti gde će ih to odvesti, iako i sam priznaje da to nije put kojim se trka. Međutim, kaže i da sve više gubi samopouzdanje u sebe i u motocikl i da trenutno niko nema ideju kako da to zaustavi.
Iako ima vodećeg vozača u šampionatu sveta, Yamahi baš ne cvetaju ruže. Pored toga što se Valentino Rossi zahvalio japanskoj marki na saradnji potpisujući ugovor sa Ducatijem koji će njegov novi MotoGP tim Aramco Racing Team VR46 snabdevati motociklima, još jedna loša vest stigla je iz jedinog Ymahainog stelitskog tima Petronas SRT. Franco Morbidelli, koji i pored dve godine stare evolucije Yamahe M1 uspeva da postiže respekatbilne rezultate, neće voziti u Holandiji. Obnovio je staru povredu kolena (meniskusa i ligamenta) i biće operisan, a u Asenu će ga zameniti Garrett Gerloff, vozač Yamahe u WSBK šampionatu.
Show Comments