Danas je prva Fabia četvrte generacije sišla s proizvodne linije u glavnom pogonu Škoda Auto u Mladoj Boleslavi
Proizvodni pogoni su opsežno modifikovani kako bi se moglo izgraditi ovo najnovije izdanje popularnog malog automobila; ostvarene investicije iznose 110 miliona evra. FABIA se po prvi put bazira na MQB-A0 platformi Volkswagen grupe, omogućavajući joj da bude ne samo najprostraniji automobil u svom segmentu, već i da nudi poboljšane karakteristike udobnosti i bogatstvo novih sistema sigurnosti i asistencije. Najnovija Fabia stoga ima sve što je potrebno za nastavak uspeha svog prethodnika. Od svog debija 1999. godine, Škoda je kupcima isporučila više od 4,5 miliona jedinica svog malog automobila, što ga čini drugim najprodavanijim automobilom brenda posle modela Octavia.
Prva generacija modela Fabia, lansirana 1999. godine, bila je jedan od najprodavanijih malih automobila, s više od 1,7 miliona isporučenih jedinica. Model druge generacije koji je sledio 2007. godine takođe je premašio brojku od 1,7 miliona prodanih jedinica. Uključujući treću generaciju koja je debitovala 2014. godine, kupcima je isporučeno više od 4,5 miliona Fabia širom sveta.
Emotivan dizajn i nove proporcije čine najnoviju Škodu Fabiju vrlo privlačnom. Model je po prvi put zasnovan na MQB-A0 platformi Volkswagen grupe, koja je omogućila da automobil ima znatno poboljšane karakteristike udobnosti i bezbednosti. Sa dužinom od 4.108 mm, model nove generacije prvi put premašuje dužinu od četiri metra, a sa 1.780 mm širine nudi još više prostora od svog prethodnika. Prtljažnik, koji je u verziji prethodne generacije već bio najveći u segmentu, porastao je za 50 litara i sada iznosi čak 380 l.