Škoda nije samo tradicionalni partner Tour de Francea vozilima, nego je zadužena i za slavu pobednika biciklističkog maratona
Peter Olah, rukovodilac sektora za dizajn enterijera u Škoda Auto objašnjava: „Trofeji su postali pravi zaštitni znak Tour de France-a. Ove godine su nam inspiracija bili oblici iz prirode: motivi podsećaju na vlasi trave ili cveće koje raste u trofeju. Trofeju daju izrazito prirodan, gotovo ženski karakter. Naš dizajn se bavi pitanjima koja su od velike važnosti za društvo i kojima takođe posvećujemo veliku pažnju u svom dizajnu.“
Škoda Auto je 18. put zvanični vozni partner najvećeg svetskog biciklističkog događaja. Češki proizvođač automobila pruža oko 250 vozila za organizaciju i upravljanje trkama Tour de France i sponzor je zelenog dresa za lidera po broju osvojenih bodova. Potpuno električni Škoda Enyaq iV je komandno vozilo i mobilni upravljački centar („Red Car“) za direktora Tour de France-a Christian Prudhomme – kao i prošle godine, koji na nekim deonicama menja plug-in hibrid Škoda Superb iV.