Nova munja je rođena – pod ovim motom Opel je danas u Riselshajmu predstavio potpuno novu šestu generaciju Astre
I ambasador Opel brenda Jurgen Klopp opisao je prve utiske koje je stekao iz pretproizvodnog vozila: „Imao sam priliku da vozim kamuflirani hibridni Astra plug-in hybrid – zaista veoma impresivan. Tih i moćan u isto vreme, rukovanje skoro kao sportski automobil. I dizajn: smeo, inovativan, kreativan. Bravo, Opel!”
Opel je prodao skoro 15 miliona modela Astre od premijere naslednika Kadetta 1991.
30 godina kasnije, model kompaktne klase je vodeći više nego ikad. Nova Opel Astra je izjava novom o dizajnu brenda. Dinamična kao nikada do sada, sa čistim, zategnutim površinama, detoksikovanim od suvišnih elemenata i sa novim licem marke – Opel Vizorom.
Šesta generacija ove godine lansirana je kao automobil sportskog izgleda sa petoro vrata, sa niskim izgledom i više prostora od svog prethodnika. Nova generacija je dizajnirana i razvijena u Opelovom sedištu u Riselshajmu, gde će proizvodnja početi ove jeseni. Donosi inovacije u kompaktnu klasu koje su kupci ranije poznavali samo iz skupljih vozila. Na primer, Astra predstavlja najnoviju evoluciju adaptivnog Intelli-Lux LED® Pixel Light-a. Sistem osvetljenja dolazi direktno iz Opelove perjanice Insignije i sa 168 LED elemenata prednjači u kompaktnim i srednjim tržišnim sektorima.
U unutrašnjosti nove generacije Astre dogodio se skok u vremenu. Sa potpuno digitalnim Pure panelom, analogni instrumenti su istorija. Umesto toga, novi interfejs čovek-mašina (HMI) sa svežom, modernom grafikom nudi korisnicima čisto, intuitivnije iskustvo. Upravljanje se vrši preko izuzetno širokog ekrana osetljivog na dodir, baš kao i pametnog telefona. Nikada ranije Opel nije bio tako intuitivan i lak za upravljanje kao nova Astra.