Site icon

Ford Bronco (ipak) dolazi u Evropu

Ford Bronco, jedan od klasika u ponudi “Plavog ovala” (ipak) dolazi u Evropu, mada se proizvođač već ograđuje

Ford Bronco, predstavljen je u julu 2020. za kupce u SAD, i izuzetno je popularan kod kupaca. Jedan je od klasika ponude pod znakom “Plavog ovala”, a najnovija vest kaže da će pak doći do kupaca u Evropi.  Prošlog meseca pojavio se na salonu automobila u Sofiji u Bugarskoj, što je svojevrsna najava da će se pridružiti modelima Explorer i Mustang, koji se mogu kupiti na Starom kontinentu. Ovo je svakako dobra vest za ljubitelje prave off-road vožnje obzirom da je Bronco punokrvni off-roader, spreman za ozbiljne izazove, a ne samo vožnju po asfaltu. Prema onome što je za sda poznato, do salona u Evropi stići će u drugoj polovini sledeće 2023.

To bi bile dobre vesti, ali ima i manje dobrih. Naime, Ford je unapred saopštio da će se Bronco prodavati samo u izvesnoj, tačno ograničenoj količni, ali za sada nije poznato u kojim zemljama Evrope će se pojaviti, a ni kolika je ta “određena” količina. Poznato je da se novi Bronco odlično prodaje u SAD, pa se postavlja pitanje da li Ford nema dovoljno kapaciteta u proizvodnji, ili želi da ovom modelu obezbedi bolju prodaju u Evropi praveći ga ekskluzivnim modelom. Jedino, sigurno je da sigurno dolazi.

Za sada se čak ne zna gotovo ništa u kojim verzijama će doći “preko Bare”, i jedino je saopšteno da će se prodavati isključivo verzija sa četvoro vrata, ali ne i da li će stizati Bronco Sport. U standardnu opremu spadaće Bang & Olufsen premijum audio sistem sa 10 zvučnika i subwooferom, 360° kamera i infotejment sa ekranom dijagonale od 12”, kompatibilan sa Apple CarPlay i Android Auto aplikacijama na SYNC® 4 platformi.

Po pitanju off-road sposobnosti, maće Ford Bronco čime da se pohvali. Standardni će biti zadnji diferencijal sa zatvaračem, kao i sistem “otkačinjanja” poprečnih stabilizatora, a opcioni će biti zatvarač prednjeg diferencijala. Dvostepeni reduktor prenosa će svakako ići uz Ford Bronco, a opcono centralni razdelnik snage će biti elektronski ili elektromehanički.

Kao i za kupce u SAD, Ford obećava da će za kupce Bronca biti obezbeđena i izuzetno bogata ponuda dodatne opreme – od pojačanog sistema svetala, sistema šatora, krovnih nosača, i namenskih nosača za skije, bicikle, ili krovne boksove, pa nadalje.
Cenovnu politiku ne možemo ni da naslutimo, samo možemo da dodamo da u Americi Bronco Sport startuje od 26.600$, a Bronco sa četvora vrata od 33.200$, što nije previše relevantno za cene koje će dočekati kupce u Evropi.

Next: Fiat 500 slavi rođendan kao najprodavaniji