fbpx

Škoda Enyaq dobija unapređeni softver

Škoda Auto počinje da instalira novu verziju softvera ME3 za već isporučena vozila Škoda Enyaq iV

Škoda Auto počinje da instalira novu verziju softvera ME3 za već isporučena vozila Škoda Enyaq iV. To će omogućiti veći realni domet vožnje kroz optimizaciju upravljanja baterijom. Softver takođe nudi brojna poboljšanja za Digital Cockpit i head-up ekran, infotainment sistem i online usluge Škoda Connect. Vlasnike kvalifikovanih vozila kontaktiraće njihovi lokalni Škoda partneri i zamoliti ih da rezervišu besplatni termin za instalaciju novog softvera. Proces traje oko pet sati. Od tada će se buduća ažuriranja izvoditi bežično. Nova vozila Škoda Enyaq iV i Škoda Enyak Coupe iV već standardno dolaze sa novim softverom.
Škoda Auto vrši ažuriranje softvera za postojeća Enyaq iV vozila, u sklopu besplatne servisne akcije. Verzija softvera ME3 s kojom su, naravno, već opremljeni svi sada isporučeni modeli Enyaq iV, nudi niz optimizacija: osigurava povećani realni domet vožnje optimizovanjem upravljanja baterijom i takođe uključuje nove funkcije za ekrane, infotainment sistem i online usluge Škoda Connect.
Lokalni Škoda partneri kontaktiraće relevantne vlasnike Enyaq iV i zamoliti ih da dogovore termin besplatnog servisa. Instalacija verzije softvera ME3 traje oko pet sati. Uz sva trenutna poboljšanja, nakon što se to učini, Škoda Enyaq iV biće spreman za instaliranje većine budućih ažuriranja bežičnim putem, bez potrebe za ponovnim odlaskom u servis.
Što se tiče baterije i punjenja, novi softver nudi, između ostalog, način rada za brigu o bateriji u kojem se baterija puni do najviše 80 posto tokom sledećeg procesa punjenja. To pomaže u očuvanju baterije i produžava njen vek trajanja. Međutim, puni kapacitet skladištenja i maksimalna brzina punjenja biće dostupni u bilo kom trenutku, ako ima potrebe. Maksimalna brzina punjenja povećava se na 120 kW za vozila sa baterijom od 62 kWh i 135 kW za modele sa velikom baterijom od 82 kWh. Zahvaljujući poboljšanom upravljanju baterijom, pravi domet vožnje se povećava za model Škoda Enyaq iV. Grafika punjenja i dometa u infoteinment sistemu sada takođe uključuje prikaz odredišta i svih potrebnih zaustavljanja radi punjenja.
Takođe su unapređeni Digital Cockpit i head-up ekran, uključujući prikaze trenutnog nivoa napunjenosti baterije. Kamera za vožnju unazad nudi povećani kontrast za bolju vidljivost okoline vozila. Dugme na multifunkcionalnom volanu omogućava vozaču brzo i jednostavno prebacivanje između adaptivnog tempomata (ACC) i Travel Assist. Osim toga, brojne online usluge Škoda Connect proširene su ili dorađene, što ih čini još intuitivnijim za korišćenje.
Škoda je do sada kupcima isporučila više od 70.000 vozila iz Enyaq iV porodice, čime je ovaj SUV ostvario 3,5% udela na tržištu potpuno električnih vozila u Evropi. Perjanica češkog proizvođača automobila nalazi se na sedmom mestu na skali najprodavanijih BEV vozila širom EU. Pogled na pojedinačna evropska tržišta takođe pokazuje uspeh serije Enyaq iV: Na češkom domaćem tržištu brenda, modeli porodice Enyaq iV najprodavaniji su među BEV modelima, kao i u Slovačkoj, Finskoj, Danskoj i Holandiji, dok su na trećoj poziciji u Austriji, Švajcarskoj, Poljskoj i Estoniji.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Softverski definisana vozila su budućnost

Softverski definisana vozila su budućnost i umesto mehanike, softveri će definisati vozne karakteristike a ...

QuantumScape isporučio prve solid-state baterije

QuantumScape je isporučio prvi kontigent novih solid-state baterija na testiranja proizvođačima električnih automobila QuantumScape ...

Ferrari za sada nije impresivan

Bliže se prvi testovi Formule 1, a vesti koje stižu iz Italije govore da ...

Audi RS 7 sa 700KS

Audi će po prvi put ponuditi model RS 7 sa dve pogonske opcije, V8 ...

Najzad rešeno – Red Bull sa Hondom od naredne godine

Jedna od najvećih nepoznanica i dilema ovogodišnje F1 sezone je razrešena. Red Bull će ...

Binottu nedostaje veća podrška u Ferrariju

Gerhard Berger, nekadašnji vozač Formule 1 i Ferrarija a sada šef DTM šampionata, misli ...