fbpx

Renault Megane R.S. Ultime označava kraj ere

Renault Megane R.S. Ultime označava kraj jedne ere obzirom da je poslednji sportista sa dobro poznatim logom

Renault Megane R.S. Ultime označava kraj R.S. serije . Rekli bismo ništa strašno, doći će sledeći još jači i još bolji. Međutim, neće, Renault Megane R.S. Ultime će praktično obeležiti kraj jedne ere obzirom da je poslednji model pod Renault Sport markom i poslednji sa R.S. logom. To znači da će sledeći sportista, kad god se pojavio, biti pod markom, u boljama i u Alpine stilu.
Možda će neko reći da se na Megane R.S. Ultime malo preteralo sa korišćenjem tradicionalnih oznaka i obeležja koja su decenijama krasili modele koje je potpisivao Renault Sport. Međutim, ako nas neko pita, kad već odlazi u istoriju, treba to da uradi u velikom stilu, u legendarnoj žutoj boji i kompletnom, prepoznatljivom mat crnom grafikom, koja je skoro na svim površinama, od krova do odbojnika. Razumljivo, na Megane R.S. Ultime se našao i novi, modifikovani Renault logo koji je debitovao prošle godine.
Zapravo, Megane R.S. Ultime će kupcima bti ponuđen u četiri boje, Star Black, Pearl White, Sirius Yellow i Tonic Orange. Tek da se ne zaboravi, u grafiku desne strane vozila ukorporirano je podsećanje da je Renault Sport osnovan 1976. godine.
Karoserija Megane R.S. Ultime je dorađena. Ima prednje blatobrane proširene za 60 a zadnje za 45 mm, dodatne bočne sprovodnike vazduha, R.S. Vision prednje svetlosne grupe, centralni izduv, spojler i zadnji difuzor. Brojni detalji na karoseriji sada su u crnoj boji, od logoa i ručki na vratima, preko okvira prozora i naplataka, pa sve do zadnjeg difuzora i stilizovanih obećežja Formule 1 na prednjem odbojniku.
U enterijeru standardna su Recaro sportska sedišta presvučena titanijum crnom Alkantarom i vezenim R.S. monogramom. Renault Megane R.S. Ultime će biti ograničena serija pa će svako vozilo biti numerisano.
Metalna pločica smeštena kod ručice menjača nosi broj vozila i potpis Laurenta Hurgona, razvojnog vozača i specijaliste koji je 15 godina radio na razvoju Megane R.S. modela, i drži rekorde važeće rekorde u klasi na stazama Nürburgring, Suzuka i Spa-Francorchamps
Paket opreme za Renault Megane R.S. Ultime je vrhunski. Instrument tabla je digitalna sa ekranom dijagonale od 10”, dok je višenamenski ekran 9.3” sa R.S. Monitor on-board telemetrijom, a tu je i Bose, tradicionalni partner Renaulta za audio sisteme. Ipak, obzirom da je Renault Megane R.S. Ultime automobil za svakodnevnu upotrebu, tu su i HUD, adaptivni tempomat i 360 kamera.
Renault Megane R.S. Ultime je baziran na modelu Megane R.S. Trophy. Pogon je četvorocilindraski turbo sa 300 KS i 420 Nm maksimalnog obrtnog momenta, menjač je EDC sa dvostrukom spojnicom a diferencijal sa Torsen mehaničkim zatvaračem. Uz Bridgestone Potenza S007 polu slik pneumatike Renault Megane R.S. Ultime do 100 km/h ubrzava za 5.7 sekundi. Vrhunsku voznu dinamiku obezbeđuju spušteno Cup oslanjanje, posebna postavka gasnih amortizera i 4Control upravljanje na svim točkovima.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Mercedesu prvi startni red u Šangaju

Što se Ferrari više proglašava za favorita, Mercedes je sve brži Postavlja se pitanje ...

Volkswagen Touareg R zvanično otkriven kao plug-in hibrid

Volkswagen je otkrio „R“ verziju svog Touareg SUV-a sa plug-in hibridnim pogonom i 456 ...

Nova Toyota Land Cruiser predstavljena svetu

Nova Toyota Land Cruiser predstavljena svetu model je koji se direktno oslanja na izvorne ...

Test: Mercedes GLB 200d – ipak ima smisla

U moru modela koji su evolucija nekog drugog modela Mercedes-Benz je ponudio GLB deklarisan ...

Volkswagen Jetta spremna za rekord na Bonevillu

Volkswagen će pokušati da obori rekord klase na „Bonneville Speed Week“ događaju sa modifikovanom ...