fbpx

Renault Megane R.S. Ultime označava kraj ere

Renault Megane R.S. Ultime označava kraj jedne ere obzirom da je poslednji sportista sa dobro poznatim logom

Renault Megane R.S. Ultime označava kraj R.S. serije . Rekli bismo ništa strašno, doći će sledeći još jači i još bolji. Međutim, neće, Renault Megane R.S. Ultime će praktično obeležiti kraj jedne ere obzirom da je poslednji model pod Renault Sport markom i poslednji sa R.S. logom. To znači da će sledeći sportista, kad god se pojavio, biti pod markom, u boljama i u Alpine stilu.
Možda će neko reći da se na Megane R.S. Ultime malo preteralo sa korišćenjem tradicionalnih oznaka i obeležja koja su decenijama krasili modele koje je potpisivao Renault Sport. Međutim, ako nas neko pita, kad već odlazi u istoriju, treba to da uradi u velikom stilu, u legendarnoj žutoj boji i kompletnom, prepoznatljivom mat crnom grafikom, koja je skoro na svim površinama, od krova do odbojnika. Razumljivo, na Megane R.S. Ultime se našao i novi, modifikovani Renault logo koji je debitovao prošle godine.
Zapravo, Megane R.S. Ultime će kupcima bti ponuđen u četiri boje, Star Black, Pearl White, Sirius Yellow i Tonic Orange. Tek da se ne zaboravi, u grafiku desne strane vozila ukorporirano je podsećanje da je Renault Sport osnovan 1976. godine.
Karoserija Megane R.S. Ultime je dorađena. Ima prednje blatobrane proširene za 60 a zadnje za 45 mm, dodatne bočne sprovodnike vazduha, R.S. Vision prednje svetlosne grupe, centralni izduv, spojler i zadnji difuzor. Brojni detalji na karoseriji sada su u crnoj boji, od logoa i ručki na vratima, preko okvira prozora i naplataka, pa sve do zadnjeg difuzora i stilizovanih obećežja Formule 1 na prednjem odbojniku.
U enterijeru standardna su Recaro sportska sedišta presvučena titanijum crnom Alkantarom i vezenim R.S. monogramom. Renault Megane R.S. Ultime će biti ograničena serija pa će svako vozilo biti numerisano.
Metalna pločica smeštena kod ručice menjača nosi broj vozila i potpis Laurenta Hurgona, razvojnog vozača i specijaliste koji je 15 godina radio na razvoju Megane R.S. modela, i drži rekorde važeće rekorde u klasi na stazama Nürburgring, Suzuka i Spa-Francorchamps
Paket opreme za Renault Megane R.S. Ultime je vrhunski. Instrument tabla je digitalna sa ekranom dijagonale od 10”, dok je višenamenski ekran 9.3” sa R.S. Monitor on-board telemetrijom, a tu je i Bose, tradicionalni partner Renaulta za audio sisteme. Ipak, obzirom da je Renault Megane R.S. Ultime automobil za svakodnevnu upotrebu, tu su i HUD, adaptivni tempomat i 360 kamera.
Renault Megane R.S. Ultime je baziran na modelu Megane R.S. Trophy. Pogon je četvorocilindraski turbo sa 300 KS i 420 Nm maksimalnog obrtnog momenta, menjač je EDC sa dvostrukom spojnicom a diferencijal sa Torsen mehaničkim zatvaračem. Uz Bridgestone Potenza S007 polu slik pneumatike Renault Megane R.S. Ultime do 100 km/h ubrzava za 5.7 sekundi. Vrhunsku voznu dinamiku obezbeđuju spušteno Cup oslanjanje, posebna postavka gasnih amortizera i 4Control upravljanje na svim točkovima.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Rusko automobilsko tržište se oporavlja brže nego očekivano

Predviđa se da će prodaja novih vozila u Rusiji porasti za 10 procenata ove ...

Toyota Aygo doterana, čistija i snažnija

Toyota Aygo u Ženevu stiže osvežena i sa čistijim motorom koji je unapređen u ...

Formula 1 – Alpha Tauri se menja za 2024. godinu

Formula 1 – Alpha Tauri se menja za 2024. godinu, personalno, organizaciono i po ...

Aston Martin i Mercedes-Benz ne proširuju svoju saradnju

Aston Martin i Mercedes-Benz ne proširuju svoju saradnju iako su je donedavno opisivali kao ...

McLaren se zahvalio Ricciardu na saradnji?

McLaren tim Formule 1 je prema nezvaničnim vestima saopštio Ricciardu da će biti zamenjen ...

Predstavljen serijski električni Mini

Predstavljen je prvi potpuno električni Mini Cooper SE, i definisan kao prvi mali automobil ...