Renault Megane R.S. Ultime označava kraj jedne ere obzirom da je poslednji sportista sa dobro poznatim logom
Renault Megane R.S. Ultime označava kraj R.S. serije . Rekli bismo ništa strašno, doći će sledeći još jači i još bolji. Međutim, neće, Renault Megane R.S. Ultime će praktično obeležiti kraj jedne ere obzirom da je poslednji model pod Renault Sport markom i poslednji sa R.S. logom. To znači da će sledeći sportista, kad god se pojavio, biti pod markom, u boljama i u Alpine stilu. Možda će neko reći da se na Megane R.S. Ultime malo preteralo sa korišćenjem tradicionalnih oznaka i obeležja koja su decenijama krasili modele koje je potpisivao Renault Sport. Međutim, ako nas neko pita, kad već odlazi u istoriju, treba to da uradi u velikom stilu, u legendarnoj žutoj boji i kompletnom, prepoznatljivom mat crnom grafikom, koja je skoro na svim površinama, od krova do odbojnika. Razumljivo, na Megane R.S. Ultime se našao i novi, modifikovani Renault logo koji je debitovao prošle godine. Zapravo, Megane R.S. Ultime će kupcima bti ponuđen u četiri boje, Star Black, Pearl White, Sirius Yellow i Tonic Orange. Tek da se ne zaboravi, u grafiku desne strane vozila ukorporirano je podsećanje da je Renault Sport osnovan 1976. godine. Karoserija Megane R.S. Ultime je dorađena. Ima prednje blatobrane proširene za 60 a zadnje za 45 mm, dodatne bočne sprovodnike vazduha, R.S. Vision prednje svetlosne grupe, centralni izduv, spojler i zadnji difuzor. Brojni detalji na karoseriji sada su u crnoj boji, od logoa i ručki na vratima, preko okvira prozora i naplataka, pa sve do zadnjeg difuzora i stilizovanih obećežja Formule 1 na prednjem odbojniku. U enterijeru standardna su Recaro sportska sedišta presvučena titanijum crnom Alkantarom i vezenim R.S. monogramom. Renault Megane R.S. Ultime će biti ograničena serija pa će svako vozilo biti numerisano. Metalna pločica smeštena kod ručice menjača nosi broj vozila i potpis Laurenta Hurgona, razvojnog vozača i specijaliste koji je 15 godina radio na razvoju Megane R.S. modela, i drži rekorde važeće rekorde u klasi na stazama Nürburgring, Suzuka i Spa-Francorchamps Paket opreme za Renault Megane R.S. Ultime je vrhunski. Instrument tabla je digitalna sa ekranom dijagonale od 10”, dok je višenamenski ekran 9.3” sa R.S. Monitor on-board telemetrijom, a tu je i Bose, tradicionalni partner Renaulta za audio sisteme. Ipak, obzirom da je Renault Megane R.S. Ultime automobil za svakodnevnu upotrebu, tu su i HUD, adaptivni tempomat i 360 kamera.
Renault Megane R.S. Ultime je baziran na modelu Megane R.S. Trophy. Pogon je četvorocilindraski turbo sa 300 KS i 420 Nm maksimalnog obrtnog momenta, menjač je EDC sa dvostrukom spojnicom a diferencijal sa Torsen mehaničkim zatvaračem. Uz Bridgestone Potenza S007 polu slik pneumatike Renault Megane R.S. Ultime do 100 km/h ubrzava za 5.7 sekundi. Vrhunsku voznu dinamiku obezbeđuju spušteno Cup oslanjanje, posebna postavka gasnih amortizera i 4Control upravljanje na svim točkovima.