fbpx

Možete imati drumski Peugeot 9X8, samo…

Možete imati drumski Peugeot 9X8 hiperautomobil, ali samo ako ispišete blanko ček i ostavite ga Peugeotu

Photo: Stellantis media// Florent Gooden / DPPI

Možete imati drumski Peugeot 9X8 hiperautomobil, ali samo ako ispišete blanko ček i ostavite ga Peugeotu. Za sada, trkačka verzija Peugeota 9X8 treba još malo razvoja da bi avangardan dizajn bez zadnjeg krila dostigao brzinu konkurencije, ali ako nećete na Leman, ali hoćete potpuno legalno na ulicu u hiperautomobilu Peugeot 9X8, nije nemoguće.

Foto: Peugeot Sport

Kada je debitovao trkački Peugeot 9X8 nije bilo jasno da li će prema FIA pravilima biti neophodno da se napravi i određen broj drumskih verzija trkačkog automobila. Brže bolje, entuzijasti i ljubitelju hiperportista legalnih za vožnju u saobraćaju pomisli su da će postojati izvesna serija od par desetina komada 9X8 sa mestom za registarsku tablicu. Međutim, to se ipak nije dogodilo, obzirom da su proizvođači našli rupu u pravilima i eskivirali pravljenje serije svojih trkačkih prototipova.
Ipak, nade za ljubitelje hiperautomobila da će se dokopati svog skoro pa trkačkog automobila sa žmigavcima i tablicom ipak nisu ugašene. Samo postoji jedan uslov – dovoljno dubok džep.
Linda Jackson, CEO Peugeota kaže da nije problem da kupite svoj Peugeot 9X8, samo morate kompaniji da ostavite potpisan blanko ček, obzirom da drumska verzija ovog bolida za trke izdržljivosti uopšte nije razvijana. A razlog zašto ne postoji niti jedan drumski Peugeot 9X8 zapravo je jednostavan – niko ga do sada nije tražio. Ruku na srce, proizvodnja ovakvog drumskog bolida svakako bi godila imidžu Peugeota, koji već decenijama nema super ili hiper sportistu iako je godinama unazad predstavljao više nego atraktivne sportske koncepte kao što su bili spektakularni Quasar i Oxia iz ’80-ih, pa sve do V12 907 iz 2004. i dizel električnog koncepta Onyx iz 2012. godine.
Drugim rečima, ako neko poželu drumski Peugeot 9X8 može da ga kupi, ali bolje da ne pita za cenu. U drugi proizvođači koji se takmiče u WEC šampionatu izdržljivosti eskivirali su proizvodnju drumskih verzija trkačkih automobil, pa tako ni od najavljene Toyote GR Super Sport sa preko 1.000 za sada nema ništa ni na pomolu.
A razlog za izbegavanje zapravo je jednostavan. Bilo koja velikoserijska marka može napraviti profitabilan posao odhiperautomobila, obzirom da su specijalizovane sportske marke već dobro pokrile tržište svojim modelima kao što je Aston Martin Valkyrie.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Izbor za Automobil godine 2020. u Srbiji u punom jeku

Žiriranje za Automobil godine 2020 u Srbiji je u punom jeku, a proteklog vikenda ...

Porsche u Formuli 1?

Zanimljiva informacija se pojavila u nemačkim medijima da je Porsche pokazao određeni interes za ...

Nissan Qashqai “very good” na EuroNCAP-u

Nissan Qashqai dobio je ocenu „vrlo dobar” na ispitivanju sistema za pomoć u vožnji ...

Mnogo srećnih, a mnogo i nesrećnih u Kanadi

Nakon trke za Veliku nagradu Kanade, bilo je dosta srećnih, a podjednako mnogo i ...

Na prodaju Schumacherov Ferrari Enzo – ponovo

Ferrari Enzo koji je u vlasništvu F1 legende Michaela Schumachera je na prodaju, i ...

 Stellantis gradi globalnu mrežu zajedničkih projekata

Stellantis gradi globalnu mrežu zajedničkih projekata kako bi podstakao inovacije širom sveta Stellantis sarađuje ...