Site icon

Mercedes-AMG GT Coupe je četvorosed

Mercedes-AMG GT Coupe je četvorosed, a kao i za prvi model iz 2016. Lewis Hamilton je promoter novog modela

Mercedes-AMG GT Coupe je četvorosed, a kao i za prvi model iz 2016. Lewis Hamilton je promoter novog modela. Podatak da je novi Mercedes-AMG GT Coupe četvorosed ipak treba uzeti sa rezervom i u stvarnosti više je standarni 2+2.
Na zadnjim sedištima mogu se smestiti deca ili osobe do 150 cm visine. Mada, Mercedes-AMG GT Coupe u svakom slučaju niko nikada nije ni tretirao kao porodični automobil. U svakom slučaju, poznati promoter, sedmostruki šampion Formule 1 Lewis Hamilton, tvrdi da je novi Mercedes-AMG GT Coupe praktičniji i funkcionalniji u odnosu na prethodnika. Sa druge strane, kupe iz Affalterbach sa (još uvek) V8 motorom direktni je konkurent Porscheu 911, a dva dodatna zadnja sedišta biće na spisku opcionala.
Ipak, deluje da su se u Mercedesu potrudili oko funkcionalnog dela ovog kupea, obzirom da Matthias Schmidt produktni menadžer GT Coupea naglašava praktičnost i funkcionalnost prtljažnika uz elektrpomična vrata, što da sada, barem pri akcentiranju karakteristika sportskih kupea nikada nije bio slučaj.
Kada su tema sedišta, Mercedes-AMG GT Coupe, koji fabrika deklariše kao model za 2024. godinu, uma dublja prednja sedišta koja bolje drže telo vozača i suvozača, a za dodatni komfor služe ventilacioni otvori ugrađeni u naslone sedišta. Pri selektovanju Sport, Sport+ ili Race moda vožnje, boče potpore na sedištima automatski postaju čvršće i dublje.
Uz novu generaciju Mercedes-AMG GT Coupe marka napušta dosadašnju nomenklaturu izostavljajući slova C, S i R iz oznake modela. Od sada, ovaj kupe će, kao i Mercedes-Benz AMG SL, biti označavan samo brojkama. Za početak Mercedes-AMG GT Coupe će imati 55 i 63 verzije, a obe će imati 4.0 V8 twin-turbo motor.
Ukoliko se kompanija odluči da u GT Coupe počne da ugrađuje četvorocilindarsku pogonsku opciju kakvu ima SL, dobiće oznaku 43. Sa druge strane, plug-in hibridna verzija koja je izvesna, biće obeležena se E Performance.

Next: Rimac Nevera je električni vladar Nürburgringa