MotoGP – Miller na Yamahi 2025. u timu Pramac, mogla bi biti slamka spasa za karijeru popularnog Australijanca
MotoGP – Miller na Yamahi 2025. u timu Pramac, mogla bi biti slamka spasa za karijeru popularnog Australijanca. Jack Miller bi, navodno, ipak trebalo da ostane na MotoGP gridu 2025. godine, i to na Pramac Yamahi, što će uskoro biti objavljeno. Karijera u najvišem rangu moto sporta četvorostrukog MotoGP pobednika izgledalo je kao da će se bližiti kraju posle sezone 2024, nakon što je izgubio svoje mesto u timu KTM. Tokom vikenda Velike nagrade Britanije, rekao je okupljenim medijima da „telefon ne zvoni“ sa ponudama za MotoGP , a bilo je i izveštaja pre Silverstonea da mu je Ducati ponudio ugovor za takmičenje u WSBK šampionatu.
Međutim, tokom VN Velike Britanije, Miller je primećen sa svojim menadžerom Akijem Ajom kako napušta prostorije tima Pramac, a spekuliše se da je imao sastanak o potencijalnom povratku u tim koji sledeće godine postaje satelitski tim Yamahe. Prema motosans.es, dogovor je postignut i Miler će se pridružiti Migelu Oliveiri u MotoGP timu Pramac na fabričkoj Yamahi M1 2025. godine. Sky Italia izveštava da je Miller “sve bliže i bliže” sklapanju ugovora sa Pramacom. Miler se već takmičio za Pramac na Ducatiju između 2018. i 2020. godine, pre nego što je 2021. nastavio u fabričkom timu zajedno sa aktuelnim dvostrukim svetskim šampionom Francescom Bagnaijom.
Miller je takođe dovođen u vezu sa timom Trackhouse, mada izgleda da će američka ekipa koja koristi motocikle Aprilia na start 2025. godine izaći sa Ai Ogurom zajedno sa Raulom Fernandezom. Prema es.motorsport.com, australijska Linfox grupa – vlasnik Phillip Islanda – vodila je razgovore sa Gresinijem o preuzimanju satelitskog Ducati tima, što bi Millera zadržalo na stazi. Međutim, Nadia Padovani je navodno odbila ovu ponudu i time zatvorila vrata spasa za Millera. Smatra se da je Dornina želja da diverzifikuje MotoGP grid bila jedan od faktora u zadržavanju Milera do 2025. godine, iako je on uvek jasno stavljao do znanja da nikada ne bi želeo angažman isključivo na osnovu svog pasoša. Sa druge strane, ne treba zaboraviti da je Miller je bio ključan kao pokretač razvoja Ducatija tokom poslednje decenije. On je bio prvi koji se trkao sa početnim verzijama Ducatijevih sistema za proemu visine motocikla dok je bio u Pramac-u, i nastavio da testira nove delove za italijanski brend čak i nakon što je potpisao fabrički ugovor sa KTM-om.
Već popularan u timu Pramac, a uz iskustvo na motociklima Honda, Ducati i KTM, zajedno sa Oliveirinim znanjem o KTM-u i Apriliji, Miller bi mogao biti dobrodošao za Yamahu dok nastavlja svoju fazu obnove. Miler će se takođe ponovo udružiti sa Yamahinim tehničkim direktorom Maxom Bartolinijem, sa kojim je ranije radio u Ducatiju.
Show Comments