fbpx

Vraća se nekadašnja Isetta, ali kao električno vozilo Microlino

Švajcarka marka koja je stvorila sklopive trotinete kreće u proizvodnju Microlina električnog dvoseda veoma nalik nekadašnjoj Isseti

Švajcarska kompanija Micro, najpoznatija po tome što je prva napravila sklopivi aluminijumski trotinet, sprema se da počne proizvodnju kompaktnog urbanog prevoznog sredstva, evidentno inspirisanog nekadašnjom Isettom.
Micro tvrdi da istraživanja pokazuju da se u automobilima u proseku vozi 1.2 osobe i dnevno u proseku prelazi oko 35 kilometara. To znači da su standardni automobili preveliki za čak 95% njihovog korišćenja. Microlino bi ovaj prosek trebao da popravi, obzirom da je idealna mešavina između motocikla i automobila. Maleni dvosed razvijen je upravo prema potrebama kakve pokazuju statistike.
Sam (budući) proizvođač kaže da u Microlinu ima mesta za dve odrasle osobe u dva kartona (ne gajbe) piva. Masa praznog vozila je 513 kilograma, a dohvata maksimalnu brzinu od 90 km/h. Iako minijaturnih dimenzija Microlino obećava autonomiju od 125 kilometara sa manjom ili čak 200 kilometara sa većom baterijom. Pored toga, Micro tvrdi da se na kućnoj utičnici Microlino dopunjava za samo četiri časa. To znači da već nadmašuje ono što najavljuje Renault Twizy, koji je direktan konkurent, a slično kao što najavljuje Citroen za svoj Ami One. Kao i pomenuti Francuski modeli, Microlino je već viđen kao vozilo za deljeni transporta.
Microlino za razliku od rešenja koja je imala Isseta nema pomičan stub upravljača, nego je fiksiran za pod vozila, mada su vrata ceo prednji deo vozila kao kod Isette, i kroz njih se izlazi direktno na trotoar, ili sa trotoara ulazi u vozilo.
Kako bi se cena zadržala na razumnom nivou oprema enterijera je minimalistička. Pored digitalne instrument table nema čak ni muzički sistem, nego se na armaturu mogu postaviti telefon i bežični zvučnici. Međutim i pored skromne opreme, teško da se može reći da je Microlino dostupan, makoliko bio efikasan u svakodnevnom transportu. Za sada najavljena cena je 12.000 eva. Proizvodnja bi trebala početi u septembru ove godine.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Test – Toyota Aygo X

Test modela Toyota Aygo X potvrđuje da još uvek ima života za gradske mališane, ...

In memoriam – Dietrich Mateschitz

Dietrich Mateschitz, jedan od osnivača kopanije Red Bull preminuo je u 78. godini života ...

Dileri beže od električnog Cadillaca

General Motors na velika vrata uvodi elektrifikaciju vozila, ali značajan procenat dilera ne želi ...

Budućnost Ferrarija deluje svetlo

Nakon paklene 2019. i čak pet novih modela, Ferrari nema nameru da pusti gas. ...

Auto industrija se priprema za novi WLTP režim

Tokom 2019. i nakon uvođenja WLTP, proizvođače automobila očekuje naredna faza ekoloških testova U ...

Novi Sorento sa sistemom ‘Terrain Mode’ još bolji

Unapređeni sistem optimizuje sporuku pogona i doprinosi boljem prijanjanju u blatu, pesku i na ...