fbpx

Jeep predstavio Renegade 4xe Plug-in Hybrid

Jeep je u Renagade ugradio efikasan plug-in hibridni pogon i spojio ekologiju sa terenskim sposobnostima

Jeep je bio i ostao pojam za stvarnu vožnju van asfalta, pa se od skoro svake novine koju ponudi, očekuje da zadrži svoje off road imperative. Novina koju Jeep nudi, barem prema onome što fabrika najavljuje, trebalo bi da je spojila sasvim pristojne performanse, ekološku prihvatljivost, ali bez žrtvovanja off-road sposobnosti. Skraćeno rečeno – Jeep Renagade 4xe Plug-in Hybrid. Nije baš mnogo skraćeno, ali sve je rečeno.
Jeep Renagade 4xe, je dobio 1.3 turbo benzinac od 190 KS i 270 Nm maksimalnog obrtnog momenta koji pokreće točkove na prednjoj osovini i elektromotor od 60 KS i 250Nm zadužen za pogon zadnjih točkova na takozvanoj e-osovini. U saradnji oba motora nude 50% više obrtnog momenta od onoga što je do sada nudio dizel od 170KS. Uz pet pažljivo odabranih modova Jeep Renagade je spreman za izazove tipa blato, sneg, pesak ili asfalt. Pored toga, baterija kapaciteta 11.4 kWh obezbeđuje i do 40 kilometara udobne i ekonomične vožnje samo na struju.
Pored toga što kombinovani ali odvojeni pogon nudi svako svoju karakteristiku isporuke obrtnog momenta uz zadržani 4×4 pogon, Jeep Renagade 4xe može da se pohvali i poprilično impresivnim ubrzanjem od 7.1 sekunde do 100 km/h. Sa druge strane, Hill Descent Control omogućava automatsko održavanje zadate brzine na nizbrdici, a moramo dodati i da je pomenuti Selec-Terrain sistem podesive kontrole proklizavanja rezervisan za najviši Trailhawk paket opreme.
Osim što može da savlada vodenu prepreku dubine do 40 cm, Jeep Renagade 4xe uvek na raspolaganju ima pogon zadnjih točkova, čak i kada je baterija potpuno prazna. To je postignuto Powerloop sistemom koji čini generator na benzinskom motoru koji generiše dovoljno struje za pokretanje zadnjeg elektromotora ča i sa praznom baterijom, pa višednevna off road vožnja i odsustvo bilo kakve utičnice ne znači da vozilo ostaje uskraćeno za svoj 4×4 pogon.
Ali nije sve u off road soposobnostima, nego i u činjenici da Rengade 4xe može da povuče prikolicu mase do 1150 kilograma, a uz pomoć reduktora pogona sa lakoćom izvuče povelik čamac na strmoj rampi. Baterija se može puniti na monofaznoj kućnoj utičnici ili na wallboxu koji sa 7.4 kW bateriju dopunjava za 1h 40 min., kao i na javnim stanicama za punjenje.
Renegade 4xe standardno nudi tri moda vožnje – Electric sa 40 kilometara autonomije o WLTP ciklusu merenja, što znači da se danima može voziti do posla i nazad samo na struju. Za duže putovanje namenjen je e-Save mod, koji koristi samo SUS motor a bateriju čuva maksimalno napunjenu, dopunjavajući je po potrebi eCoasting funkcijom koja svaku nizbrdicu koristi za prikupljanje energije. Hybrid mod vožnje u svakom trenutku stavlja na raspolaganje oba motora, ali zadržavajući emisiju CO2 na ispod 50 g/km.
Uz prtljažnik koji je zadržao pristojnih 330 litara zapremine, Renegade 4xe ostaje i solidno funkcionalan, ali i bezbedan sa ukupno i preko 60 bezbednosnih asistencija i sistema. Instrument tabla je digitalna dijagonale od 7” visoke rezolucije, dok je za funkcije infotejmenta zadužen centralni ekran od 8.4”. Sistem dozvolja integraciju pametnog telefona sa vozilom, preko Apple CarPlay i Android Auto aplikacija.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Stellantis neće lansirati Peugeot brend na tržište SAD

Pre zvaničnog spajanja sa FCA u cilju formiranja Stellantisa, PSA Grupa je planirala da ...

Novi Mini Countryman JCW ima karting mod

Novi Mini Countryman JCW ima karting mod i čitavih 300 KS uz ALL4 pogon ...

Kako radi SF90, najjači Ferrari ikada?

Ferrari SF 90 Stradale je prvi ikada hibrid iz Maranella, ali i najjači serijski ...

Volkswagen sa električnim I.D. Buggyjem u Ženevi

Volkswagen će u Ženevi nastupiti sa nečim što nikada nismo videli – konceptom električnog ...

Alfa Romeo Tonale stigao u Srbiju

Alfa Romeo Tonale, novi italijanski SUV je stigao i u Srbiju, praktično istovremeno kada ...

Mariači sviraju za Bottasa nakon kvalifikacija Formule 1 u Meksiku

Na stazi na kojoj motori imaju 25% manje kiseonika nego inače zbog velike nadmorske ...