fbpx

Jeep predstavio Renegade 4xe Plug-in Hybrid

Jeep je u Renagade ugradio efikasan plug-in hibridni pogon i spojio ekologiju sa terenskim sposobnostima

Jeep je bio i ostao pojam za stvarnu vožnju van asfalta, pa se od skoro svake novine koju ponudi, očekuje da zadrži svoje off road imperative. Novina koju Jeep nudi, barem prema onome što fabrika najavljuje, trebalo bi da je spojila sasvim pristojne performanse, ekološku prihvatljivost, ali bez žrtvovanja off-road sposobnosti. Skraćeno rečeno – Jeep Renagade 4xe Plug-in Hybrid. Nije baš mnogo skraćeno, ali sve je rečeno.
Jeep Renagade 4xe, je dobio 1.3 turbo benzinac od 190 KS i 270 Nm maksimalnog obrtnog momenta koji pokreće točkove na prednjoj osovini i elektromotor od 60 KS i 250Nm zadužen za pogon zadnjih točkova na takozvanoj e-osovini. U saradnji oba motora nude 50% više obrtnog momenta od onoga što je do sada nudio dizel od 170KS. Uz pet pažljivo odabranih modova Jeep Renagade je spreman za izazove tipa blato, sneg, pesak ili asfalt. Pored toga, baterija kapaciteta 11.4 kWh obezbeđuje i do 40 kilometara udobne i ekonomične vožnje samo na struju.
Pored toga što kombinovani ali odvojeni pogon nudi svako svoju karakteristiku isporuke obrtnog momenta uz zadržani 4×4 pogon, Jeep Renagade 4xe može da se pohvali i poprilično impresivnim ubrzanjem od 7.1 sekunde do 100 km/h. Sa druge strane, Hill Descent Control omogućava automatsko održavanje zadate brzine na nizbrdici, a moramo dodati i da je pomenuti Selec-Terrain sistem podesive kontrole proklizavanja rezervisan za najviši Trailhawk paket opreme.
Osim što može da savlada vodenu prepreku dubine do 40 cm, Jeep Renagade 4xe uvek na raspolaganju ima pogon zadnjih točkova, čak i kada je baterija potpuno prazna. To je postignuto Powerloop sistemom koji čini generator na benzinskom motoru koji generiše dovoljno struje za pokretanje zadnjeg elektromotora ča i sa praznom baterijom, pa višednevna off road vožnja i odsustvo bilo kakve utičnice ne znači da vozilo ostaje uskraćeno za svoj 4×4 pogon.
Ali nije sve u off road soposobnostima, nego i u činjenici da Rengade 4xe može da povuče prikolicu mase do 1150 kilograma, a uz pomoć reduktora pogona sa lakoćom izvuče povelik čamac na strmoj rampi. Baterija se može puniti na monofaznoj kućnoj utičnici ili na wallboxu koji sa 7.4 kW bateriju dopunjava za 1h 40 min., kao i na javnim stanicama za punjenje.
Renegade 4xe standardno nudi tri moda vožnje – Electric sa 40 kilometara autonomije o WLTP ciklusu merenja, što znači da se danima može voziti do posla i nazad samo na struju. Za duže putovanje namenjen je e-Save mod, koji koristi samo SUS motor a bateriju čuva maksimalno napunjenu, dopunjavajući je po potrebi eCoasting funkcijom koja svaku nizbrdicu koristi za prikupljanje energije. Hybrid mod vožnje u svakom trenutku stavlja na raspolaganje oba motora, ali zadržavajući emisiju CO2 na ispod 50 g/km.
Uz prtljažnik koji je zadržao pristojnih 330 litara zapremine, Renegade 4xe ostaje i solidno funkcionalan, ali i bezbedan sa ukupno i preko 60 bezbednosnih asistencija i sistema. Instrument tabla je digitalna dijagonale od 7” visoke rezolucije, dok je za funkcije infotejmenta zadužen centralni ekran od 8.4”. Sistem dozvolja integraciju pametnog telefona sa vozilom, preko Apple CarPlay i Android Auto aplikacija.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Extreme E – uzbudljiv početak sezone u pustinji

Extreme E šampionat je počeo uzbudljivim trkačkim vikendom u pustinji Saudijske Arabije uz dosta ...

Otkrivamo vozila sa najčešće vraćenom kilometražom

Otkrivamo koja su vozila sa najčešće vraćenom kilometražom – dominiraju nemačke premijum marke Prevara ...

Predstavljen novi član “Sports Series” – McLaren 600LT

McLaren je otkrio novog člana svog „Sports Series“, koji nosi oznaku 600LT 600LT je ...

Honda Civic 11. generacije predstavljena u Srbiji

Honca Civic u svojoj 11. generacije predstavljena je publici i potencijalnim kupcima u Srbiji ...

Sainzu pobeda trećeg dana na Dakaru

Carlos Sainz je pobednik trećeg dana Dakar Relija, čime se popeo na vodeću poziciju ...

Switchblade – leteći automobil spreman za 2018.

Ideja o letećim automobilima sve je više. Već za narednu godinu najavljen je Samson ...