Čekanje se približilo kraju. U evropske salone pristižu prvi primerci dugo čekanog i nestrpljivo očekivanog super sportskog Yamaha YZF-R 6.
Ovaj model podjednako omiljen kod drumskih vozača i trkača preuzima ponajbolje od svog većeg brata modela R1. Pre svega dizajn i rafiniranu aerodinamiku oplate motora od onoga što se vidi, pa do sofisticirane elektronike koja se ne vidi ali je agregatu i vozaču na vrhu liste neophodnog. Istim redosledom, to znači da R6 ima bolj aerodinamiku nego ikad, a uz to ima i šta da potera ovog rasnog spotistu. Agregat razvija 87,1 kW (118,4KS) pri 14.500 o/min, a maksimalnim obrtnim momentom od 61,7 Nm pri 10.500 o/min. Redni vodom hlađeni četvorocilindraš od 599 cm³ zadovoljava EUR4 normu i ima najnaprednije upravljačku eletroniku iakda viđenu u modelu R6.
Seriski je opremljen kontrolom proklizavanja koja vozaču nudi čak šest modova, dok je za izvanredno ubrzavanje zadužen novi Quick Shift sistem, koji omogućava promenu stepena prenosa nagore bez otpuštanja gasa i bez upotrebe kvačila kroz svih šest stepeni prenosa. Takođe, novi R6 preuzima brojna tehnloška i konstruktivna rešenja koja su razvijena za vrhunski YZF-R1, čime je novi R6 dostigao još veću preciznost i oštrinu u voznoj dinamici.
Uporedo sa prvim isporukama R6 u salone, Yamaha je kupcima ponudila i brojne elemente dodatne opreme kako za personalizaciju tako i deo opreme koja je namenjena samo za trkačke staze i nije legalna za uličnu vožnju. Na podugom spisku opreme između ostalog nalaze se trkački izduvni sistemi sa drumski legalnim prigušivačem, razni olakšani štitnici, trkačke ručice i još mnogo toga.
Personalizaciju i odabir opreme budući kupci mogu urade i preko My Garage aplikacije i stvore sopstveni i ultimativni R6.
Show Comments