Suzuki već neko vreme koketira sa idejom o povratku turbo kompresora u motocikl.
Još 2013. na salonu u Tokiju predstavio je Recursion, model opremljen agregatom od 588 cm³, sa 100 KS i masom od 174 kg. Dve godine kasnije, na istom salonu Suzuki se ponovo pojavio sa sličnom idejom, agregatom EX7, paralelnim DOHC dvocilindrašem, sa “veštačkim disanjem” odnosno turbo kompresorom, i “oko” 600 cm³. Delovalo da će u serijsku proizvodnju, obzirom da je Suzuki zaštitio ime Recursion kao robnu marku, i podneo zahteve za čitav niz patenata za novi agregat.
Prema poslednjim vestima, serijski turbo Suzuki se bliži, obzirom da japanski proizvođač uveliko radi na žaštiti dodatnih patenata, agregata veoma sličnog EX7. Agregat je postavljen u trellis cevasti ram koji dozvoljava relativno jednostavnu manipulaciju instalacijom cevi koje zahteva turbo. Ima čak i mali intercooler na gornjem delu agregata.
Na žalost sama činjenica da Suzuki patentira svoje ideje ne mora da znači da će ikada i ući u serijsku proizvodnju, ali bi bilo dobro da se na tržištu uskoro pojavi nešto novo što će sa 115-130 KS malo promešati umrtvljenu klasu rednih četvorocilindarsih šestotki.
Show Comments