fbpx

Toyota pogodila Evropu modelom C-HR

Tokom planiranja razvoja modela C-HR Toyota je u fokusu imala prvenstveno evropskog kupca.

Prema rezultatima za prvo kvartal, fokus je bio ispravan. Na sve većem SUV i Crossover tržištu u prvom kvartalu ove godine, što znači i od početka prodaje ovog hrabro stilizovanog modela, C-HR je treći najprodavaniji u segmentu. Na prvom mestu i to ubedljivo je Nissan Qashqai sa 75,114 prodatih jedinica, drugi je Ford sa modelom Kuga koji je prodat u 40.033 primerka, dok je C-HR odličan sa 31,888, a samo malo iznad njega je Peugeot 3008 sa prodatih 37.163 komada. I Renault se sa modelom Kadjar dobro drži uz prodatih 29.474 komada. Toyotin plan je da godišnje prodaje 100.000 komada ovog medela, a izgleda da je procena pun pogodak, pa čak i suviše skromna, pa se na isporuku vozila u Evropi čeka i do dva meseca.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Kad stane mašta…

Seat od svoje publike traži da izmisli ime za novi SUV koji će se ...

Korisna servisna akcija FCA

FCA poziva vlasnike vozila svih brendova, Fiat/Fiat Professional/Alfa/Lancia/Chrysler/Jeep,  u ovlašćene servise na besplatnu letnju ...

McLaren razvija novi GT3 automobil za 2019.

McLaren razvija novi GT3 trkački automobil za 2019. na platformi svog najnovijeg modela 720S. ...

Alfa Romeo Tonale stigao u Srbiju

Alfa Romeo Tonale, novi italijanski SUV je stigao i u Srbiju, praktično istovremeno kada ...

FCA se oseća ugroženim zbog jedne male Mahindre Roxor

Jeep Wrangler se dosta promenio tokom godina, ali se i dalje vidi čvrsta veza ...

Škoda među supersportistima!?

Prvobitno zamišljen kao sportski koncept i prototip za model ŠKODA 110 SUPER SPORT, automobil ...