fbpx

Toyota pogodila Evropu modelom C-HR

Tokom planiranja razvoja modela C-HR Toyota je u fokusu imala prvenstveno evropskog kupca.

Prema rezultatima za prvo kvartal, fokus je bio ispravan. Na sve većem SUV i Crossover tržištu u prvom kvartalu ove godine, što znači i od početka prodaje ovog hrabro stilizovanog modela, C-HR je treći najprodavaniji u segmentu. Na prvom mestu i to ubedljivo je Nissan Qashqai sa 75,114 prodatih jedinica, drugi je Ford sa modelom Kuga koji je prodat u 40.033 primerka, dok je C-HR odličan sa 31,888, a samo malo iznad njega je Peugeot 3008 sa prodatih 37.163 komada. I Renault se sa modelom Kadjar dobro drži uz prodatih 29.474 komada. Toyotin plan je da godišnje prodaje 100.000 komada ovog medela, a izgleda da je procena pun pogodak, pa čak i suviše skromna, pa se na isporuku vozila u Evropi čeka i do dva meseca.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Von Koenigsegg objašnjava kako osnovati auto kompaniju

Ako želite da osnujete uspešnu auto kompaniju, Christian von Koenigsegg je čovek sa kojim ...

Mercedes GLB stiže pre vremena

Iako priče o još jednom SUV-u iz Mercedesa odavno kruže, po svemu sudeći GLB ...

Sintetika ili HC?

Da li postoji razlika između sintetičkog motornog ulja i motornog ulja pod oznakom HC? ...

Hoće li kvačila izdržati sprint trku Formule 1

Iako su se svi timovi Formule 1 saglasili sa probnim formatom sa sprint trkom ...

Toyota Yaris – slavljenik sa šarmom

Kada se pojavio 1999. Yaris je u svom B segmentu što šta pomerio na ...

I Lada ušla u crossover

I Lada je predstavljanjem modela Vesta Cross ušla u segment kompaktnih crossovera. U Moskvi ...