fbpx

Toyota pogodila Evropu modelom C-HR

Tokom planiranja razvoja modela C-HR Toyota je u fokusu imala prvenstveno evropskog kupca.

Prema rezultatima za prvo kvartal, fokus je bio ispravan. Na sve većem SUV i Crossover tržištu u prvom kvartalu ove godine, što znači i od početka prodaje ovog hrabro stilizovanog modela, C-HR je treći najprodavaniji u segmentu. Na prvom mestu i to ubedljivo je Nissan Qashqai sa 75,114 prodatih jedinica, drugi je Ford sa modelom Kuga koji je prodat u 40.033 primerka, dok je C-HR odličan sa 31,888, a samo malo iznad njega je Peugeot 3008 sa prodatih 37.163 komada. I Renault se sa modelom Kadjar dobro drži uz prodatih 29.474 komada. Toyotin plan je da godišnje prodaje 100.000 komada ovog medela, a izgleda da je procena pun pogodak, pa čak i suviše skromna, pa se na isporuku vozila u Evropi čeka i do dva meseca.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Toyota završila sa dizelima

Toyota je odavno najavila da svoje fokuse okreće od dizela, i to mnogo pre ...

Kako uraditi reparaciju karburatora kod kuće?

Uz zadovoljstvo posedovanja starijeg vozila dolaze i ne tako slatke muke “raštelovanih” i curećih ...

Tesla opoziva 53,822 automobila zbog softvera

Tesla opoziva FSD Beta softver koji omogućava automobilu da sam prođe pored stop znaka ...

Test: Nissan Juke N-Design – “napakovani” šarmer

Novi Nissan Juke ima samo jedan motor u izboru, ali zanimljive pakete opreme koji ...

Seat Ateca osvežena i dobila novi motor

Iako je malo vidljivo Seat Ateca je osvežena, a najveća novina se nalazi u ...

Audi E-Tron Sportback – benzinu je odzvonilo

Audi je na salonu u Šangaju predstvio koncept E-Tron Sportback, koji kreće z serijsku ...