Tokom planiranja razvoja modela C-HR Toyota je u fokusu imala prvenstveno evropskog kupca.
Prema rezultatima za prvo kvartal, fokus je bio ispravan. Na sve većem SUV i Crossover tržištu u prvom kvartalu ove godine, što znači i od početka prodaje ovog hrabro stilizovanog modela, C-HR je treći najprodavaniji u segmentu. Na prvom mestu i to ubedljivo je Nissan Qashqai sa 75,114 prodatih jedinica, drugi je Ford sa modelom Kuga koji je prodat u 40.033 primerka, dok je C-HR odličan sa 31,888, a samo malo iznad njega je Peugeot 3008 sa prodatih 37.163 komada. I Renault se sa modelom Kadjar dobro drži uz prodatih 29.474 komada. Toyotin plan je da godišnje prodaje 100.000 komada ovog medela, a izgleda da je procena pun pogodak, pa čak i suviše skromna, pa se na isporuku vozila u Evropi čeka i do dva meseca.
Show Comments