Triupmph je ojavio da je udružio snage sa moto gigantom Bajaj kako bi proizveo celu porodicu modela srednje zapremine
Kad ne možeš sam, potraži pomoć prijatelja – to je uradio Triumph i u pomoć pozvao indijski Bajaj da bi tržištu ponudio porodicu kvalitetnih motocikala srednje zapremine. Dobo, više sve svodi na prijateljstvo iz interesa, ali ako donese nešto dobro, pa i to nije loše. Novi modeli će nostiti marku Triumph, a biće plod zajedničkih snaga, barem kako je saopšteno u zvaničnom saopštenju. Ovo partnerstvo bi trebalo doneti i dodatne koristi britanskom proizvođaču, pre svga u otvaranju novih tržišta. Ova postavka itekako ima smisla, ne zbog jačine Triumpha nego veličine Bajaja. Tek da se podsetimo, Bajaj je drugi najveći proizvođač motocikala u Indiji i šeti najveći na svetu. Bajaj već ima slične veze i sa austrijskim KTM-om sa kojim zajednički radi jednocilindarski Duke.
Trenutno, najmanji model koji proivodi Triumph je Street Triple sa 660 cm³, koj je as limitiranom snagom na 47KS može voziti i sa A2 vozačkom dozvolom. Iva činjenica značajno limitira širinu potencijalnih kupaca sa kojima Triumph komunicira. Novi motocikl prvi put je prikazan na sajmu u Milanu 2013. u vidu modela Daytona 250. Novi jednocilindarski motocikl ipak se neće proizvoditi u Engleskoj, to se već sada zna, nego u triumphovoj fabrici u Narsapuru u centralnoj Indiji, uporedo sa Street Triple nakedom. Predpstavlja se da će se novi model zvati Street Single. Zanimljivo je i da je još 2013. projekat Daytona 250 stigao do faze drumskih testova prototipa, ali je Triumph iznenda ugasio projekat bez pravog objašnjenja. Ako je tada novac bio u pitanju, sada to više ne bi trebao biti problem, a Triumph i Bajaj sa optimizmom gledaju na budućnost.
Show Comments