Renault svojoj ponudi priključuje još jedan model, a na Nissan Navaru, posle Mercedesovog, stiže i Renaultov amblem
Renault nastavlja praksu, da u svoju ponudu, pod svojim znakom, a i sa svojim stilskim obeležjima i karakteristikama uvodi modele koji kod Nissana već imaju dugogodišnju tradiciju. Tako je bilo sa Koleosom, tako je sa Kadjarom, a sada stiže i Alaskan. Pod lepim imenom krije se Nissan Navara, ista ona koja se krije i pod Mercedesovom zvezdom X-Klasse. Naravno, ništa sporno, niti loše ovde nema, a marke će se rasporediti po tržištima i “kanibalizma” većinom neće biti. Šta više, svaki od tri modela imaće svoje osobenosti, više ili manje opreme, tvđi ili mekši trim, a na kraju, veću ili manju cenu. Renault već najavljuje pre premijere u Frankfurtu da će Alaskan dobiti dosta opreme i praktičnosti u enterijeru, pa je za očekivati da će Navara ostati za profesionalniju a Alaskan, recimo, amaterskiju upotrebu.
Pogon je poznati 2.3 litarski dizel sa dva turbo kompresora, koji se nalazi i u Reanault Master porodici dodtavnih vozila. Isti agregat moćiće se kupiti sa 158 ili 187KS. Alaskan će imati i svoju 2.5 benzinsku i 2.5 litarsku dizel verziju, koje najverovatnije neće stizati do nas.
Pored dva nivoa snage, Alaskan će se moći odabrati sa 4×2 i 4×4 pogonom, kao manuelnim menjačem sa šest ili automatskim sa sedam brzina. Nosivost je 1.000 kilograma, a može povući prikolicu do 3.500 kg.
Renault će ponuditi Alaskan sa tri kabinske konfiguracije: single-cab, double-cab, chassis-cab, a opcija sa kožnim sedištima će imati čak osam podešavanja i, naravno, grejanje. Tu je i 5” višenamenski ekran, a među opcijama će biti i veoma praktična, za vozilo dugo pet metara, 360° kamera sa pogledom na dole.
Show Comments