fbpx

BMW M odeljenje je po tradiciji pripremilo i M3 po CS principu – olakšaj i pojačaj, pa sada ova limuzina do 100 km/h ubrzava za 3,9 sekundi

Foto: BMW

Nakon M4 i M3 je prošao kroz dopunski „tretman“ u kući u kojoj je i stvoren. BMW-ova limuzina ima pojačan redni twinturbo šestocilindraš za 29 KS, pa se sada može pohvaliti sa okruglo 460 KS. Međutim ne završava se sve samo na dodatnih par konjskih snaga. Krov vozila i poklopac motora su izrađeni od karbonskih kompozita, a samo zamena krova je donela smanjenje mase za šest kilograma. Isto važi i za prednji odbojnik sa spliterom vazduha koji je od istog laganog i čvrstog materijla, kao i poklopcem prtljažnika sa malim Gurney spojlerom.

Foto: BMW

I u enterijeru se uštedeo po koji kilogram. Ugrađena su olakšana sportska sedišta i upravljač iz M3 Competition Package. Ipak, M3 ostaje i udobna u enterijeru uz Harman Kardon audio sistem, Professional navigaciju i kvalitetnu klimatizaciju.
Iako je ukupno skinuto samo 10 kg u odnosu ne već značajno olakšanu M3 Competition Package veziju, iz fabrike tvrde da su benefiti mnogo veći nego što brojke govore, i to pre svega u vidi dodatnog spuštanja centra težišta vozila. M3 CS ima 290 KS po toni sopstvene mase, odnosno 10KS više od M3 Competition Package.

Foto: BMW

Prenos snage na stražnje točkove je preko standardnog M (M DCT) sedmostepenog menjača sa dvostrukom spojnicom, a M diferencijal na stražnjoj osovini je elektronski kontrolisan sa ograničenim proklizavanjem. M ogibljenje je adaptivno i elektronski kontrolisano.
Malo po malo, i M3 CS je postao M3 sa najboljim ubrzanjem ikada. Standardni M3 do 100 km/h ubrzava za 4,1, u Competition Package izdanju za 4,0 sekundi, dok najnoviji M3 CS ovaj referentni sprint obavi za 3,9 sekundi. Maksimalna brzina je ipak ograničena na 280 km/h, kao i ograničena prodikcija ovog speijalnog M3. Biće proizvedeno 1.200 komada, a isporuke će biti u 2018. godini. U Engleskoj je najavljena cena od 98.000 evra, odnosno oko 34.000 evra više od M3 Competition Package-a.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Apple se konačno i zvanično uključio u igru

Iako praktično nikada nije zvanično potvrđeno, nije tajna da se Apple “šunja” oko automobilske ...

Svi McLarenovi modeli će imati hibridni pogon do 2025

McLaren je najavio proširenje svog prošlog “Track22” biznis plana, koji nosi ime “Track25”, što ...

Nova Astra sa Intelli-Lux LED Pixel Svetlima

Kada se sledećeg vikenda satovi vrate na zimsko računanje vremena, odjednom će se smračiti ...

Sezona transfera u Formuli 1 je u punom jeku

Polako stižu odgovori gde će ko voziti u Formuli 1 2020., a i nakon ...

Aston Martin se razmahao

Sve je lakše kada finansije idu kako treba. Povećana potražnja za supersportskim automobilima, otvorila ...

CEO Volkswagen Grupe Diess upozorava – požurimo!

CEO Volkswagen Grupe Herbert Diess upozorava da kompanija može izgubiti mnogo zaposlenih ako ne ...