fbpx

BMW M odeljenje je po tradiciji pripremilo i M3 po CS principu – olakšaj i pojačaj, pa sada ova limuzina do 100 km/h ubrzava za 3,9 sekundi

Foto: BMW

Nakon M4 i M3 je prošao kroz dopunski „tretman“ u kući u kojoj je i stvoren. BMW-ova limuzina ima pojačan redni twinturbo šestocilindraš za 29 KS, pa se sada može pohvaliti sa okruglo 460 KS. Međutim ne završava se sve samo na dodatnih par konjskih snaga. Krov vozila i poklopac motora su izrađeni od karbonskih kompozita, a samo zamena krova je donela smanjenje mase za šest kilograma. Isto važi i za prednji odbojnik sa spliterom vazduha koji je od istog laganog i čvrstog materijla, kao i poklopcem prtljažnika sa malim Gurney spojlerom.

Foto: BMW

I u enterijeru se uštedeo po koji kilogram. Ugrađena su olakšana sportska sedišta i upravljač iz M3 Competition Package. Ipak, M3 ostaje i udobna u enterijeru uz Harman Kardon audio sistem, Professional navigaciju i kvalitetnu klimatizaciju.
Iako je ukupno skinuto samo 10 kg u odnosu ne već značajno olakšanu M3 Competition Package veziju, iz fabrike tvrde da su benefiti mnogo veći nego što brojke govore, i to pre svega u vidi dodatnog spuštanja centra težišta vozila. M3 CS ima 290 KS po toni sopstvene mase, odnosno 10KS više od M3 Competition Package.

Foto: BMW

Prenos snage na stražnje točkove je preko standardnog M (M DCT) sedmostepenog menjača sa dvostrukom spojnicom, a M diferencijal na stražnjoj osovini je elektronski kontrolisan sa ograničenim proklizavanjem. M ogibljenje je adaptivno i elektronski kontrolisano.
Malo po malo, i M3 CS je postao M3 sa najboljim ubrzanjem ikada. Standardni M3 do 100 km/h ubrzava za 4,1, u Competition Package izdanju za 4,0 sekundi, dok najnoviji M3 CS ovaj referentni sprint obavi za 3,9 sekundi. Maksimalna brzina je ipak ograničena na 280 km/h, kao i ograničena prodikcija ovog speijalnog M3. Biće proizvedeno 1.200 komada, a isporuke će biti u 2018. godini. U Engleskoj je najavljena cena od 98.000 evra, odnosno oko 34.000 evra više od M3 Competition Package-a.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Seat treba shvatati ozbiljno – stiže i električni el-Born

Volkswagenov brend Seat očigledno treba početi posmatrati mnogo ozbiljnije nego godinama do sada Seat, ...

Rimac Nevera više nije najbrža na svetu

Rimac Nevera više nije električni automobil sa najboljim ubrzanjem na planeti – primat preuzima ...

Tesla pokrenuo odsek za osiguranje vozila

Ne dešava se retko da Tesla odluta od svog glavnog automobilskog biznisa, pa najnovija ...

Hyundai otkrio tehničke detalje za Ioniq 6

Hyundai je zvanično objavio (skoro sve) tehničke podatke za električnu limuzinu Ioniq 6 čija ...

Otkriven enterijer Maserati GranTurisma

Otkriven je enterijer Maserati GranTurisma, nekoliko mesecu nakon što smo upoznali eksterijer novog luksuznog ...

Beogradski sajam automobila sada zvanično odložen

Organizatori Salona automobila u Beogradu su sada i zvanično saopštili da se ova manifestacija ...