fbpx

Nema više kamuflaže: Lamborghini Urus

Nakon dosta vremena provedenog pod kamuflažom, Lamborghini je konačno otkrio svoj drugi pokušaj u SUV segmentu, pod imenom Urus.

Foto: Lamborghini

Lamborghini Urus je dobio ime po izumrloj vrsti bika, a od njega, kao Lamborghinijevog drugog SUV-a ikada se očekuje da će duplirati prodaju italijanskog proizvođača na preko 7.000 vozila godišnje, zahvaljujući trenutnoj popularnosti SUV segmenta.

Foto: Lamborghini

Za razliku od Lamborghinijevog prvog SUV-a, modela LM002, koji je dobio naziv „Rambo Lambo“ zbog svog „kockastog“, vojno inspirisanog dizajna, Urus karakterišu oštre i glatke linije koje se mogu videti na ostalim aktuelnim modelima Lamborghinija. Urus pokreće napred postavljeni 4.0 litarski benzinski V8 agregat sa dva turbo punjača koji proizvodi 650 KS pri 6.000 o/min i 850 Nm obrtnog momenta koji je dostupan između 2,250-4,500 o/min.

Foto: Lamborghini

Snaga se prenosi kroz osmostepeni automatski menjač, a tu je i deaktivacija cilindara za one koji brinu o količini izduvnih gasova. Do sto kilometara na čas stiže za samo 3.6 sekundi, do 200 km/h za 12.8 sekundi, a maksimalna brzina je neverovatnih (za SUV) 305 km/h, što ga po tvrdnji Lamborghinija čini najbržim SUV-om trenutno dostupnim.

Foto: Lamborghini

Urus dolazi sa šest različitih modova vožnje: Strada, Sport, Corsa, Sabbia, Terra i Neve, i svaki menja postavku diferencijala, zvuka, upravljanja, vazdušnog ogibljenja kao i odziv gasa i menjača. Karbon keramičke kočnice prečnika 440 mm napred i 370 mm straga dolaze u standardnoj opremi, a ujedno su i najveće na serijskom automobilu trenutno. Drugim rečima, Urusu je potrebno samo 33.7 metara da se zaustavi sa 100 km/h.

Foto: Lamborghini

Lamborghinijeva predložena cena za Urus je 171.429 evra bez poreza i taksi, a isporuka prvih jedinica zakazana je za proleće 2018.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Ogier i Neuville rame uz rame na Monte Karlu

U finalni dan relija Monte Karlo, Sebastien Ogier i Thierry Neuville ušli su sa ...

PSA će proizvoditi električne motore u Francuskoj?

PSA Grupa i Japanski Nidec će investirati 220 miliona evra u zajednički projekat, u ...

Test Maserati GranTurismo Trofeo

Test Maserati GranTurismo Trofeo nas vodi u svet automobila koji nije za svakoga, a ...

Land Rover Classic otkrio Defender Works V8 Islay Eidition

Land Rover Classic je prikazao svoje prvo specijalno izdanje Defendera sa tradicionalnom temom – ...

Kontrolisanim eksplozijama do bezbednijih električnih vozila

Eksplozija obično nije stvar koju želite da se dogodi prilikom sudara automobila, ali, u ...

BMW M135 xDrive „utegnut“ pre vremena

Kada konkurencija vredno radi mora se odgovoriti – BMW je mimo uobičajene faze osvežavanja ...