Da je automobil sjajna inspiracija za “filmadžije” nije novina, ali je uvek zanimljivo videti kuda ih je odvela ta inspiracija…
Na NAIS-u održanom u Detroitu u januaru FCA se razmahao novitetima. Stigli su novi Jeep Wrangler i Cherokee, i novi Dodge Ram.
Koliko su stvarno novi i bolji od svojih prethodnika pokazaće se testovima, ali ono što je sasvim sigurno, od njih se mnogo očekuje. S tim u vezi i kreativna odeljenja nisu spavala, pa će potencijalni kupci biti “bombardovani” preko svih mogućih medija i društvenih mreža. Reklamni blokovi jesu dosadni i mnogi menjaju kanale kada ih vide, ali promotivne spotove uređene za novi Wrangler i Ram vredi pogledati barem iz ugla mašte i kreacije. To što su budžeti za ova, praktično, filmska ostvarenja milionski, neka je sasvim druga priča, isto koliko i sredstva odvojena za sekundažu u prenosu Super Bowla, iako “marketaši” tvrde se de svaki uložen dolar višestruko vraća.
Spot za novi Jeep Wragler gledaoce vraća u Jurassic park serijal, uključujući i glavnog glumca ovih praistorijskih dogodovština, Jeffa Goldbluma.
Druga, verzija promocije Wranglera je “ovozemaljska” i ima jednostavnu poruku: ja sam terenac – pravi.
Spot za novi Dodge Ram nije otišao u praistoriju, ali jeste među neustrašive vikinge. Doduše uz već potrošenu muziku grupe Queen, koju je Dacia vrhunski ukomponovala u svoje promotivne kampanje.
Show Comments