fbpx

Peugeot u FIA World Rallycross šampionatu

Nakon službenog oproštaja od Dakara, Peugeot će se potpuno preorijentisati na FIA World Rallycross šampionat

Foto: Peugeot

Peugeot je najavio povlačenje sa Dakar relija nakon ovogodišnje trke. To je i uradio, i to na najbolji mogući način – pobedom. Međutim, Peugeot je decenijama deo nekog od vrhunskih šampionata na svetu, od Formule 1, preko WRC-a i LeMana do Dakara, pa je bilo samo pitanje u kom pravcu će usmeriti svoju koncentraciju. Upravo je saopšteno da će se kao proizvođač pojaviti na FIA World Rallycross šampionatu. Nije saopšteno koliko dugo, ali se zna da će se u sezoni 2018. trkati upravo predstavljeni 208 WRX, a ovo je prvi automobil za relikros koji će biti potpuno razvijen u fabrici.
Marka Peugeot nije novopridošlica u sve popularniji relikros šampionat u kojem je sa uspehom nastupao kao Team Peugeot Hansen još od 2014. ali će ovaj tim, sada pod imenom Team Peugeot Total imati punu fabričku podršku. Vozači će biti devetostruki šampion sveta u reliju Sebastian Loeb, Timmy Hansen, koji je već pobeđivao u šampionatu i bio vice prvak sveta, i njegov mlađi brat Kevin Hansen. Šef tima će i dalje biti Kenneth Hansen, koji je osvojio čak 14 relikros titula u svojoj karijeri.
U Peogeotu si ipak oprezni kada je reč o rezultatima u prvim trakama. Iako uz tim Hansen imaju izvesna iskustva, svesni su da moraju mnogo da napreduju tokom sezone. Na prvoj trci 14. i 15. aprila pojaviće se značajno revidirani i olakšani 208 WRX, a tim ne krije i da radi na razvoju novog pogonskog agregata koji trenutno ima oko 560 KS.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Alpina A110 u čak četiri verzije u Ženevi

Tri nove verzije Alpine A 110 otkrivene u Ženevi, uključujući i GT4 trkačku Renault ...

Test: Renault Clio E-Tech 145

Test: Renault Clio E-Tech 145 – da li je preterivanje marketinga ili stvarno postoji ...

Toyota slavi 25 godina Priusa

Toyota Prius  je bio začetnik i pokretač elektrifikacije kao prvo hibridno elektrifikovano vozilo masovne ...

Ferrarijev hibridni pogon za Alfu Giuliju

Priča se, a sve je bliže istini, da Alfa sprema kupe izdanje Giulije, koja ...

Hyundai Elantra – osvežena i još uvek dostupna

U vreme kada se limuzine sve manje traže i izumiru pred najezdom crossovera, Hyundai ...

Maserati se vraća trkanju nakon 12 godina

Nakon pauze od 12 godina, Maserati italijanska sportska marka vraća se trkanju, ali ne ...