Češka firma, MW Motors, predstavila je električni automobil za koji tvrdi da nije koncept, kao i da je prvi sa elektro-pogonskim motorima u točkovima
Češka firma, MW Motors, predstavila je električni automobil za koji tvrdi da je „pravi automobil“, i da nije koncept. Model pod imenom Luka EV je nastao kao razvojni projekat ove firme, koja je nastojala da razvije lakša i drugačija rešenja u cilju smanjenja težine električnih vozila. Konačna rešenja su izgledala toliko obećavajuće, da je MW Motors odlučio da ih stavi u serijsku proizvodnju. Češka kompanija tvrdi da je Luka EV prvi serijski automobil koji koristi elektro-pogonske motore u točkovima.
Prednji deo Luka EV-a neodoljivo liči na VW-ov model Karmann Ghia, dok zadnji deo izgleda kao da je inspirisan Aston Martinovim modelom DB4. Prednji blatobrani su pozajmili malo inspiracije od Mercedesovog SL-a, a sa 4050 mm dužine, Luka EV je oko 70 mm kraći od Karmann Ghie.
Zahvaljujući digitalnim ekranima i detaljima izrađenim od karbonskih vlakana, enterijer ovog malog dvoseda izgleda moderno. Šasija Luka EV-a je izrađena od aluminijuma, dok je karoserija napravljena od kompozitnih materijala. Snaga dolazi iz četiri elektro motora koji su postavljeni u glavčinama točkova, ukupne snage 66 KS.
Iako ne zvuči mnogo, Luka EV je težak samo 815 kg, pa do „stotke“ sprinta za 9.6 sekundi i dostiže maksimalnu brzinu od 146 km/h. NiCoMn baterija od 21.9 kWh omogućava autonomiju od 300 kilometara između punjenja. MW tvrdi da je razvoj još u toku, i da će se brojke serijskog automobila možda razlikovati od trenutno navedenih. Tačna cena Luka EV-a nije još poznata, ali se očekuje da će start biti na „pristupačnih“ 20.000 evra.
Show Comments