Biti vlasnik automobila iz snova, kao što je Gullwing, nije lako. Osim što je to vrlo skup hobi, obično iz strasti, pronaći delove za tako redak automobil može biti vrlo teško ili gotovo nemoguće

Biti vlasnik automobila iz snova, kao što je Gullwing, nije lako. Osim što je to vrlo skup hobi, obično iz strasti, pronaći delove za tako redak automobil može biti vrlo teško ili gotovo nemoguće. Između 1954. i 1957. godine, Mercedes Benz je proizveo samo 1.400 jedinica modela 300 SL Gullwing.

300 SL, skraćeno od Sportlich Leicht, je napravljen na osnovi W196 trkačkog automobila i koristio je čvrst i lagan „space frame“ dizajn. Kada uzmemo u obzir Gullwingov raritet, pronalaženje metalnih delova karoserije je predstavljalo noćnu moru, barem do sada. Mercedes Benz Classic sada nudi reprodukciju delova karoserije modela 300 SL, i to u fabričkom kvalitetu, Najskuplji delovi su zadnji paneli, koji koštaju 14.875 evra po komadu.

Prednje oplate su prava bagatela sa cenom od 11.900 evra po komadu, dok je zadnji deo poda 8.925 evra. Mercedes Benz Classic tvrdi da je razvio ovaj proces u saradnji sa kompetentnim dobavljačem koristeći optimizovane 3D podatke uzete sa originalnih automobila. Za što bolju preciznost uklapanja, svi metalni delovi prolaze kroz završnu obradu na starinski način – rukama i drvenim čekićima.

U saopštenju Mercedes Benz Classica se navodi da: „Rezultat ove simbioze između najsavremenije tehnologije proizvodnje i tradicionalne izrade je visoka preciznost prikladnosti koja minimizira potrebu za dodatnim radom na vozilu“. Svi delovi se već sada mogu poručiti prema svom jedinstvenom broju kod bilo kog Mercedes Benzovog prodajnog partnera u Evropi.
Show Comments