fbpx

Formula 1 – šef se mešao u dizajn Ferrarija SF23!?

Formula 1 – šef Ferrarija Vigna se mešao u dizajn Ferrarija SF23 kažu najnovije spekulacija koja se pojavila u kuloarima F1

Foto: Scuderia Ferrari Press Office

Formula 1 – šef se mešao u dizajn Ferrarija!? Ovo je najnovija teorija koju je izneo specijalizovani novinar u Formuli 1 Mark Hughes, a koja objašnjava očajan start tima Ferrari u sezoni 2023. U dosadašnjih sedam trka Ferrari SF23 ima upisan samo jedan podijum i to za treće mesto Charlesa Leclera u Azerbejdžanu.
Mark Hughes tvrdi da je dizajn SF23 bio uslovljen i dirigovana tehničkim željama CEO-a Ferrarija Benedetta Vigne. Vigna je, navodno, smatrao da je po imidž i ugled Ferrarija vrlo neodgovarajuće da Red Bull na pravcima bude toliko dominantno brži kao što je bio u sezoni 2022. Zbog toga, Vigna je zahtevao da tehničko osoblje izemeni ovu osobinu Ferrarija koji je bio pripreman za sezonu 2023.
Drugim rečima, kao i mnogo toga u Formuli 1, napravljen je kompromis – unapređena je jedna performansa na uštrb druge. Prošle godine svesno je žrtvovana maksimalna brzina na pravcu kako bi bolid Ferrari bio brži u krivinama. U sezoni 2023. Ferrari SF23 više nije brz u brzim krivinama tvrdi Hughes i dodaje: “Po sve navijače tima Ferrari, a pogotovo sam tim, bolje da spekulacija koja kaže da je na dizajn bolida uticao imidž nije tačna”.

Foto: Scuderia Ferrari Press Office

Na trci Španiji, gde se Ferrari pojavio sa unapređenim, tačnije značaknon izmenjenim SF23, bolid ne na sve promene podešavanja krila reagovao drugačije ngo kod drugih bolida. Do trke u Kanadi tim je imao dovoljno vremena da analizira podatke i optimizuje B specifikaciju SF23, tim pre što bi drugačija konfiguracija staze u odnosu na Španiju možda mogla više da odgovara crvenim bolidima. U Montrealu nema brzih krivina i Ferrari će moći da ide na mekšu postavku ogibljenja i ponovi dobre performanse u sporim krivinama.
U međuvremenu, Benedetto Vigna na Bloomberg Capital Market Forumu, na japanskom jeziku i kroz japanske poslovice šalje poruke svom timu koje, malo parafrazirano, se mogu prevesti da ako sedam puta padneš, ustaneš i osmi put, pozivajući se na sopstvena životna iskustva. Samo, da li se Vigna setio da su se navijači Ferrarija odavno umorili od padova svog omiljenog tima, čija ustajanja godinama unazad nisu do kraja i do toliko željene titule?

Foto: Ferrari Press Office

Svakako melem na dušu navijača Ferrarija je rezultat Ferrarija na upravo završenoj trci 24 časa Le Mansa, u koju je Ferrari ušao sa dva automobila na prva dva startna mesta, a 24 časa kasnije ciljem prošao kao prvi, i time 58 godina kasnije napravio “come back” iz snova na Le Mans u najjačoj Hypecar klasi.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Veliku nagradu Turske izrežirali vreme i pneumatici

Trku Formule 1 za Veliku nagradu Turske izrežirali su vremenski uslovi i nepredvidivo ponašanje ...

Bivši šef za pogonske jedinice iz Tesle prešao u Apple

Američni tech gigant, Apple, doveo je još jednog visokog zvaničnika iz Tesle, ovog puta ...

Alfa Romeo će imati sportistu, ali…

Alfa Romeo će u svojoj ponudi imati sportistu, ali pre povratka marke na nekadašnje ...

Francuska se drži plana o zabrani benzinskih i dizel automobila

Francuska vlada je 2017. obećala da će onemogućiti prodaju automobila koji koriste benzinske i ...

Nissan slavi 10. rođendan Juke-a, rodonačelnika segmenta

Godine 2010. Nissan je razbio ustaljeni kalup na evropskom tržištu automobila predstavljanjem kompaktnog crossovera ...

G-Klasa se otkriva malo po malo

G-Klasa se otkriva malo po malo. Mercedes-Benz je objavio prve zvanične fotografije enterijera G ...