Još od prelaska u ruke francuske PSA grupe, Opel se suzdržavao od korišćenja OPC oznake za snažnije modele, i umesto toga upotrebljavao GSi oznaku
Još od prelaska u ruke francuske PSA grupe, Opel se suzdržavao od korišćenja OPC oznake za snažnije modele, i umesto toga upotrebljavao GSi oznaku, koja je tradicionalno bila ispod OPC-a. Međutim, ovo ne znači da je Opel odustao OPC pod brenda. U intervjuu za britanski sajt Car Buyer, zvaničnik Vauxhalla, Opelovog britanskog pod brenda, izjavio je da VXR pod brend, Vauxhallov ekvivalent OPC-u, će ostati živ, i pritom nagovestio da isto važi i za OPC. Vrlo moguć razlog trenutnog obustavljanja OPC/VXR modela su Euro regulative. Zvaničnik tvrdi da bilo koji novi VXR modeli, a uz njih i OPC, će morati da imaju „efikasnije izvore snage“. Za ovo bi verovatno rešenje bilo korišćenje elektrifikacije. PSA, Opelova majka firma trenutno ima bitnije probleme da rešava. Na listi prioriteta je prelazak Opelovih modela sa GM-ovih platformi na platforme PSA grupe, budući da Opel i Vauxhall sada plaćaju nadoknadu za licencu GM-ovih platformi. Uz to, Opel i Vauxhall ne smeju da ulaze na tržišta gde se GM nalazi sa vozilima baziranim na GM-ovim platformama.
Show Comments