Hyundai se ozbiljno dohvatio sportskih automobila. N divizija radi na sportisti sa motorom u sredini?
Od marke Hyundai smo odavno navikli da ozbiljno radi kada nešto krene da radi. Nakon i30N koji je pobrao hvalospeve i Velostera N koji tek kreće istim putem, N odeljenje kreće u novi izazov. To bi mogao biti sportista sa motorom u sredini. Albert Biermann šef Hyundai N divizije, bivši šef BMW M odeljenja, čak ni ne krije mnogo da se radi na rasnom sportisiti.
Kako je priznao kolegama iz Top Geara, radi se na projektu koji je za sada pod imenom RM, od Racing Midship, što ukazuje da se radi kupe hatchbacku sa motorom u sredini. Kako sam Biermann priznaje, dobio je slobodu da istražuje mogućnosti po svom nahođenju, a za RM kaže da trenutno ide i nekoliko pravaca, tačnije tri pravca.
Hyundai, barem kada su koncepti i najave sportista u pitanju, nije egzotičan kako bi se moglo pomisliti. Još 2014. pojavio se sa RM14 potencijalni serijski modelom sa motorom u sredini, koji je bio baziran na tada odlazećem Velosteru i imao je obećavajućih 295 KS. Samo godinu dana kasnije pristigao je RM15, modifikovan prethodnik, ali sa čitavih 200 kg manje. I 2016. Hyundai je pokazao da ozbiljno posmatra sportski “sektor” konceptom RM16, takođe sa 300 KS, ali potpuno novom mehaničkom platformom.
Prema Biermannovim rečima, biće još N modela, ali, kako dodaje, Hyindai prodajna mreža nije navikla i nije pripremljena za prodaju automobila visokih performansi, pa nije dobro rešenje u salone poslati previše sportista u kratkom vremenskom intervalu. Biermannn kaže: “da smo umesto i30N u salone poslali jedinstveni kupe sa motorom u sredini, prodavci ne bi znali šta da rade sa takvim automobilom”.
Show Comments