fbpx

Kineski proizvođači automobila odavno kopiraju druge, sa manjim ili još manjim uspehom. Najnoviji primer je Lamborghini Urus

Huansu X-Serija kreće u prodaju na kineskom tržištu za par dana. Ovo je SUV postavljen na staru BAIC platformu, sa međuosovinskim razmakom od 2.815 m, a kupci će moći da biraju između verzije sa pet i sedam sedišta. Svo ovo je manje-više normalno, da karoserija nije većim delom kopirani, niko drugi do, Lamborghini Urus. Realno, može se još dosta toga tu prepoznati, ali ponajviše ima Urusovih linja. Naravno, ova X-Serija, osim pokušaja kopiranja izgleda, neće ničim drugim ni blizu prići Urusu, što je sasvim očekivano. Za razliku od GT SUV-a iz Italije, kineska verzija ima 455 KS manje. Tačnije, pogon je dvolitarski turbo benzinac sa 195 KS. U skladu sa tim, iako ima pogon na svim točkovima, neće ni blizu prići performansama Urusa. A ni cenom. Dok u Kini Urus košta 488.000 dolara, Huansu X-Klasa košta će, kud i kamo, prihvatljivijih 15 – 23.400 dolara.
U celoj ovoj priči, zanimljivo je kojom brzinom su Kinezi uspeli da iskopiraju Urus. Poznato je koliko je dugotrajan proces pripreme alata za oblikovanje panela karoserije, i svega ostalog neophodnog za izradu celog vozila. Gotovo da pada na pamet mogućnost da su Kinezi imali “insajdera” u Lamborghniju, koji im je prosleđivao skice pa i nacrte Lamba. Skoro pa kao što se dešavalo krajem pedesetih godina prošlog veka, tokom maratonskog razvoja Concordea i njegove veće i neuspešnije kopije TU 144.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Hamilton deklasirao konkurenciju

Lewis Hamilton je osvojio pol poziciju na otvaranju sezone toliko uverljivo, da se možemo ...

Pet zvezdica za novi Renault Clio

Novi Renault CLIO je ocenjen sa pet zvezdica na Euro NCAP testu Najprodavanije vozilo ...

Novi Porsche Cayenne predstavljen u Srbiji

Novi Porsche Cayenne predstavljen u Srbiji  na ekskluzivnom događaju u klubu Lafayette u Beogradu ...

Kako je nastao Mercedes-Benzov logo sa trokrakom zvezdom?

Jednostavan ali elegantan, znak trokrake zvezde je jedan od najprepoznatljivijih na svetu, čak i ...

Marchionne: Sledeći MiTo bio mogao biti crossover

Šef FCA, Sergio Marchionne, je nagovestio da će model MiTo prestati da postoji u ...

Stellantis ojačava svoj rukovodeći tim u Srbiji

Stellantis je najavio promene koje su na snazi od 24. maja 2022. i koje ...