Kada su rezultati u F1 loši, lete ljudi iz tima. Eric Boullier se povukao sa pozicije trkačkog direktora McLarena
Trkački direktor tima McLaren Eric Boullier, povukao se sa svoje pozicije. Ovo je upravo saopštio tim. Boullier se u timu nalazio četiri godine, a još od početka sezone bio je pod ogromnim pritiskom. Nakon razlaza sa Hondom i prelaska na Renault pogonske jedinice, od McLarena se očekivalo da će preko noći stići do rezultata na podijumu. Međutim, od samouverenog mišljenja da je Honda bila krivac za trogodišnju agoniju, a da je pri tom McLaren imao najbolji bolid, ispostavilo se da nema ništa. Iako ima više osvojenih bodova nego u prethodne tri sezone, McLaren nije ni blizu podijuma, za razliku od Red Bulla, koji je sa istim pogonskim jedinicama neuporedivo uspešniji. Kao posledica loših rezultata počinju da “lete glave” u timu. Eric Boullier, koji je bio najglasniji u tvrdnjama sa tim ima najbolji bolid, je prvi sa spiska, a službeno je objavljeno da se on sam povukao, a ne da je dobio otkaz. Ujedno, tim je saopštio i da je napravio novu pojednostavljenu rukovodeću strukturu, na čije čelo je doveden nekadašnji pobednik Indy 500, Gil de Ferran, na novo mesto sportskog direktora.
Zak Brown CEO McLaren F1 kaže da za loše rezultate MCL33 nisu krive stotine radnika koji predano rade, nego vodeći ljudi, i da su promene na čelnim pozicijama bile neophodne. Međutim, i pored odlaska Boulliera i promena šefova, čini se da u McLarenu ne znaju kuda bi se okrenuli i kako bi se ikada mogli vratiti na staze stare slave. Odlazak Boulliera u pola sezone, sigurno neće u nastavku sezone doneti ništa dobro, ali možda neke nove ideje mogu pomoći u narednoj sezoni. Ipak, deluje da je McLaren sve dalje od svojih ciljeva, a ne sve bliže, a po svemu sudeći, nko ne može da otkrije gde zapravo škripi. Status fabričkog tima je izgubljen, isto kao i fabrička podrška moćne Honde. Naravno, pitanje je da li bi ikada Honda dostigla šampionski nivo, ali ostaje utisak da je u raskinutom partnerstvu McLaren bio taj koji je insistirao da njegova bude poslednja, a ne da stvori plodonosno partnerstvo sa japanskom fabrikom.
Šta više, već sledeće godine McLaren će videti da li je trebalo oterati Hodu ili ne, kada Red Bull izađe na prve testove sa novim agregatima.
Show Comments