Renault Megane RS je već jedan od najbržih serijskih automobila sa prednjim pogonom koji se mogu kupiti, a sada je otkrivena verzija sa manje kila i više snage
Renault Megane RS je već jedan od najbržih serijskih automobila sa prednjim pogonom koji se mogu kupiti, a sada je otkrivena verzija sa manje kila i više snage. Zove se Megane RS Trophy, i dolazi sa 1.8 litarskim turbo benzincem sa 300 KS i 400 Nm obrtnog momenta, odnosno 420 Nm sa EDC menjačem. U poređenju, običan Megane RS ima 280 KS i 390 Nm iz istog 1.8 litarskog motora. Za povećanje snage je najviše zaslužan novi turbo kompresor sa keramičkim kugličnim ležajevima, koji pridodaju odzivu i efikasnosti. Dodatna pomoć je i podesivi izduvni sistem većeg protoka.
Zahvaljujući sistemu ventila, izduv postane glasniji kada je selektor moda vožnje podešen ka performansama. Iako povećanje snage nije drastično, Trophy je dobio i razna druga unapređenja kako bi se razlikovao od regularnog Meganea RS. Renault je čak angažovao svog vozača Formule 1, Nica Hülkenberga, da pomogne sa finim podešavanjima.
„Svaka od novih karakteristika na Renault Megane RS Trophy pruža bolje sportske performanse i osećaj“, rekao je on. „Očigledno je pozitivno imati više snage i bolji grip preko pneumatika i uz unapređene izdržljivosti kočnica“. Pogon je na prednjim točkovima, ali tu su upravljanje na svim točkovima, tvrđe opruge i amortizeri, 10 procenata čvršći poprečni stabilizatori, kao i Torsen diferencijal sa zatvaračem.
Kupci će moći da biraju između šestostepenog manuelnog i sedmostepenog automatskog menjača sa duplom spojnicom, a moći će i da uštede dodatnih 7.7 kg sa 19 inčnim naplatcima. Rekaro sedišta presvučena Alcantarom su postavljena niže u kabini, zbog sportskijeg osećaja, i dolaze u osnovnoj opremi. Prodaja Megane RS Trophy kreće na zimu, a nebi nas čudilo da Renaul uskoro napadne rekord Nurburgringa za vozila sa prednjim pogonom od 7:42:8, koji je postavila Honda Civic Type R prošle godine.
Show Comments