Ducati priprema nove modele koji će imati malo oslabljeni agregat iz Panigalea V4, i koštati osetno manje
Početkom godine Ducati je predstavio dugo najavljivani i očekivani Panigale V4 sa 1103cc Desmosedici Stradale agregatom, a prema službenim informacijama, razvoj potpuno novog V4 i napuštanje V2 koncepta nije uzaludan.
Priprema se cela porodica motocikala koji će koristiti malo oslabljenu verziju agregata, koja će koštati osetno manje od Panigale V4.
Međutim, ne treba se nadati da će ovi modeli doći baš tako brzo. V4 je skuplji i kompleksniji od V2, pa će kupci, zarad više cene, morati po nečega i da se odreknu. Za početak, to će sigurno biti snaga, a verovatno i zapremina. Ducati je već zvanično i najavio da će prvi sledeći model biti R verzija Panigale V4, i to sa manje od 1000 cm³.
Prema šefu Ducatija Claudiju Domenicaliju, model koji će, pored Panigalea preći na V4 najverovatnije će biti Multistrada. Doduše, odmah je i dodao da će se to desiti tek za nekoliko godina. Domenicali je jednostavno objasnio strategiju za V4: „Ovo je odličan agregat, i snažna osnova. Veoma je lagan, ali menjač, kućište kvačila i blok motora su veoma čvrste konstrukcije. Vremenom, svi naši modeli sa vrha ponude ićiće u V4 pravcu”.
Show Comments