Kao posledicu dizel skandala, Volkswagen plaća reklamnu kampanju za vozila drugih marki
Nakon presuda do sada izrečenih u Americi, Volkswagen se našao u, blago rečeno čudnoj situaciji – mora da finasira reklamne kampanje sa drugim markama. Tačnije, VW finansira reklamnu kampanju koja promoviše i podiže savest o električnm vozilima, a u video spotu pojavljuju se vozila konkurentskih marki.
Ovaj spot je prvi u nizu i čini deo nacionalne kampanje u Americi, iza koje stoji kompanija Electrify America, ćerka fima VW Group of America. Ova firma otvorena je 2016. i u obavezi je da u narednih 10 godina finansira čitave dve milijarde dolara i promociju vozila sa nultom emisijom izduvnih gasova, odnosno električna vozila.
U osnovi, kampanja nije vezana niti za jednu konkretnu marku, a osim što je u spotu Chevrolet Bolt prepoznatljiv i samo na trenutak se vidi logo Chevroleta, uklonjena su sva obeležja proizvođača, a pojavljuje se nekoliko modela VW e-Golf, Honda Clarity, Nissan Leaf i BMW i3.
Kao kreativni tim agencije Deutsch objašnjava, asocijacija muzike iz poznatih animiranih i igranih filmova Flintstone (Porodica Kremenko) je potpuno jasna. Vozači koji koriste vozila sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem pripadaju kamenom dobu, a električnih vozila budućnosti…
Show Comments