Skoro godinu dana nakon što nam je pokazao svoj Venom F5 hiper automobil, Hennessey je konačno objavio prve specifikacije automobila
Skoro godinu dana nakon što nam je pokazao svoj Venom F5 hiper automobil, Hennessey Performance Engineering je konačno objavio prve specifikacije automobila. Hennessey je potvrdio da će Venom F5 pokretati 7.6 litraski V8 sa dva turbo punjača i preko 1,600 KS i 1,760 Nm obrtnog momenta. To je oko 100 KS više od Venomovih konkurenata, Bugatti Chirona i Koenigsegg Regere, ali i dalje dosta daleko od 1,914 KS koje pokreću Rimac C_Two.
Ipak, što se tiče automobila sa SUS motorom, Hennessey je postavio novi standard. Motor je potpuno nova jedinica napravljena od jednog bloka kovanog aluminijuma, sa čeličnim košuljicama cilindara. Kompresija je 9.3:1, a par turbo kompresora sa kugličnim ležajevima dostavljaju relativno visokih 1.65 bar. pritiska vazduha. Motor takođe karakterišu izduvne grane izrađene od nerđajućeg čelika, kao i suvi karter, koji omogućava motoru da bude smešten vrlo nisko.
Razvoj motora je trajao više od dve godine, a Hennessey je blisko sarađivao sa partnerima kao što su Shell i Pennzoil. Hennessey tvrdi da je motor razvijen da koristi Pennzoil Platinum 10W-60 sintetičko ulje i Shell V-Power Nitro+ benzin, u cilju postizanja ciljeva performansi. A koji su to ciljevi? F5 je ime koje je automobil dobio po klasifikaciji brzine tornada.
Brzine F5 tornada su između 420 km/h i 512 km/h, a Hennessey je rekao da cilja na maksimalnu brzinu od 485 km/h, što je negde u sredini tog raspona. Trenutni rekord za maksimalnu brzinu serijskog automobila drži Koenigsegg Agera RS. Proizvodnja Venoma F5 će biti ograničena na samo 24 jedinice, dok je 15 jedinica već prodato.
Show Comments