fbpx

Feely 500 – Prvi dostojan kineski ADV motocikl?

Do nedavno, kupovina kineskog motocikla predstavljala je, na prvi pogled pristupačnih, vazdušno hlađenih 49 ili 125 ccm, čiji radni vek se meri u mesecima

Foto: Feely

Do nedavno, kupovina kineskog motocikla predstavljala je, na prvi pogled pristupačnih, vazdušno hlađenih 49 ili 125 ccm, čiji radni vek se meri u mesecima umesto godinama. Međutim, brzina napretka kineskih motocikala je postala fenomenalna u poslednjih nekoliko godina, a sada se već, na kineskom tržištu, može naći veći broj dobro opremljenih motocikala relativno velike radne zapremine motora. Poslednja kineska „ljuta mašina“ je novi „adventure bike“ iz firme Feely, sa parallel twin agregatom zapremine 471 ccm, i iznenađujuće dobrim dizajnom. Ako su vam ovih 471 ccm poznati, to je zato što je agregat vrlo sličan onome koji pokreće CB500 liniju iz Honde. Smatra se da ga proizvodi kineska firma Loncin, ali nije poznato da li je licencirana verzija Hondinog agregata, ili samo još jedna kopija. Isti agregat se već koristi u nekim drugim kineskim motociklima, kao što su Motrac MG500 i Loncin HR7. Parallel twin snage 47 KS se nalazi u srcu cevastog čeličnog rama, a Feely 500 karakterišu i aluminijumsko oscilujuće rame, „upside down“ viljuške i radijalne kočione čeljusti. Feely 500 se u Kini može kupiti za oko 3,900 evra, ali nema nikakve informacije da li proizvođač planira izvoz na stari kontinent. Iako zvuči povoljan, ako uzmemo u obzir cenu transporta, carine i poreza, kao i marže, možemo doći do zaključka da bi se ovaj model previše cenovno približio konkurentnim modelima već poznatih japanskih proizvođača. A tek pomisao na rezervne delove… Ipak, nama deluje sasvim zanimljivo.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Marquezu 55. Moto GP pol pozicija za trku u LeMansu

Marc Marquez se najbolje snašao na vlažnoj stazi Le Mans, i izborio 55. MotoGP ...

MotoGP – Jorgeu Martinu dva od dva

MotoGP – Jorgeu Martinu dve pobede od dve moguće u Nemačkoj na Sachsenringu, nakon ...

Marquez lavljeg srca do pol pozicije u Brnu

Marc Marquez je na poluvlažnoj stazi u Brnu imao najviše hrabrosti i preciznosti, ali ...

Rossi – bolje se povući ako nema rezultata

Valentino Rossi je ponovio svoj stav da neće produžiti ugovor sa Yamahom ako na ...

Valentino Rossi danas o MotoGP budućnosti

Valentino Rossi je na stazi Red Bull Ring zakazao pres konferenciju na kojoj će ...

MotoGP – Aleix Espargaro najbrži u sprintu u Barseloni

MotoGP – Aleix Espargaro najbrži u sprintu u Barseloni, Maveric Vinales uvećao slavlje Aprilije ...