Hondine ideje za ojačanje aluminijumskih ramova korišćenjem ugljeničnih vlakana su isplivale u vidu dokumenata za patentiranje
Hondine ideje za ojačanje aluminijumskih ramova korišćenjem ugljeničnih vlakana su isplivale u vidu tri dokumenta za podnošenje zahteva za patent. U svakom od dokumenata, ilustrovan je CBR600RR sa ojačanjem od ugljeničnih vlakana na delu rama. Prvi dokument pokazuje ugljenična vlakna zalepljena sa donje strane oscilujućeg ramena, što povećava čvrstoću u svim smerovima.
Drugi zahtev za patent otkriva šipku izrađenu od ugljeničnih vlakana postavljenu između šina rama, kroz kućište filtera vazduha, upirujući u dve strane rama.
Treći dokument ilustruje „punjenja“ od ugljeničnih vlakana između šina rama i cevi upravljača gore i dole, što opet povećava krutoću. Varijacija treće ideje je takođe prikazana na aluminijumskom ramu modela CBR1000R, kao i varijacija ojačanog jednostranog oscilujućeg ramena koje karakteriše CBR1000R.
Hondina ideja da iskoristi ugljenična vlakna kako bi osvežila ram modela CBR600RR, koji već pokazuje svoje godine, je brzo i jeftino rešenje za povećanje krutoće bez skupog redizajna i razvoja alata za proizvodnju novog rama. Vredno je i napomenuti da se skica modela CBR600RR blago razlikuje po dizajnu od bilo kog ranijeg modela. Uvodnik vazduha postavljen napred je sličan postavci sa trenutnog RC213V MotoGP motocikla, a i ima malih izmena na zednjim oplatama.
Show Comments